Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Ømme pupper på høykarbo

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-01-11, 18:17   #1
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Ømme pupper på høykarbo

I jula spiste jeg "vanlig" mat, dvs. til årstiden å være var det jo mye sjokolade, noe småkaker og en del vanlig brød og poteter. Og riskrem. Masse riskrem... Og oppdaget snart at puppene var usedvanlig ømme! (nei, jeg er ikke gravid!) Mot slutten av jula var det så ille at det var vondt å ta av seg bh'n om kvelden! Jeg begynte nesten å lurte på om noe kunne være galt....

Nå, etter 3-4 dager på lavkarbomat er puppene helt vanlige igjen, ikke ømme eller vonde. At sukker påvirker hormonene er jeg med andre ord ikke i tvil om gitt.... Det var skikkelig ubehagelig!

Andre som har opplevd noe slikt?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:57   #2
otika
Medlem

otika sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ømme pupper på høykarbo

Å herregud akkurat som jeg skulle skrevet det selv Hadde så vondt her noen dager atte fy, ta av BH var nesten verst og ligge på magen kunne jeg bare glemme...og jeg skeia totalt ut i KUN 2 dager,men nå etter 7-8 dager er dem helt normale.Bare så det er sagt så har jeg bare vondt/ømme pupper under svangerskap og jeg er steril nå...

phuuu godt å høre at jeg ikke er alene ,takk

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:59   #3
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Jeg har ømme pupper mellom hver eggløsning og mens.. Puppene blir større da og sambo er fornøyd.

Gammel 06-01-11, 23:00   #4
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har ømme pupper mellom hver eggløsning og mens.. Puppene blir større da og sambo er fornøyd.

Jeg også! Når det er vondt å ta av seg bhen om kvelden, vet jeg at mensen er rett rundt hjørnet!
Kanskje det har litt med karber å gjøre også? Er jo gjerne litt mer sulten/fysen de siste dagene før mens også!

Gammel 07-01-11, 02:21   #5
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Jeg får veldig ømme bryster når jeg skal ha mensen, men har ikke merket det med karbohydrater. Men nå har jeg jo ikke hatt skikkelig utskeiing heller. Men interessant er det..

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 17:45   #6
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 37
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Puppevondt er bare så irriterende! Kjennes nesten ut som de skal dette av vett. Får det når jeg skal ha mensen, men mindre nå enn på høykarbo da.

Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:34   #7
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Puppevondt er bare så irriterende! Kjennes nesten ut som de skal dette av vett. Får det når jeg skal ha mensen, men mindre nå enn på høykarbo da.

Jeg pleier aldri å ha ømme pupper ellers, ikke da jeg var gravid heller, så det var fullstendig uventet og rart for meg. At disse hudlervene med fett og kjertelvev kan være så vonde!

TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:15   #8
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

lol ja, det er merkelig hva som kan være vondt. Sitter her nå med et bittelitt papirkutt på lillefingeren og det svir som noe aldri har gjort før! Grr....

Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 19:19   #9
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

lol ja, det er merkelig hva som kan være vondt. Sitter her nå med et bittelitt papirkutt på lillefingeren og det svir som noe aldri har gjort før! Grr....

Papirkutt på finger er alltid vondt!!! Megavondt!! Jeg går heller til tannlegen FØR jeg får et papirkutt i fingern...

Gammel 07-01-11, 20:06   #10
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Du har ikke inntatt mye soyaprodukter?

Gammel 07-01-11, 20:38   #11
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Du har ikke inntatt mye soyaprodukter?

Spiser ikke soya.

Gammel 08-01-11, 00:16   #12
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Papirkutt på finger er alltid vondt!!! Megavondt!! Jeg går heller til tannlegen FØR jeg får et papirkutt i fingern...

HAHA... Da er det ille! Lol. Ja også har jeg jobba endel etter jeg fikk det, så det er endel rart inni der vil jeg tro... men men. Får stadig papirkutt i posten

Har faktisk blitt mer vant til tannlegen jeg. var dritnervøs før, men ikke nå null hull!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Farvel til pupper og ryggproblemer christine76 Mer enn 30 kg overvekt 62 20-06-11 19:35
Andpusten av høykarbo? JenJen Fysisk og mental helse 5 06-11-09 03:56
Pupper Camilla82 Fysisk og mental helse 24 12-09-09 00:07
Ødelagte pupper Bergen27 Spørsmål og svar 1 22-06-09 21:46
Ømme bryster VioLETTa Ketolysekuren 9 20-01-08 18:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.