Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helsekostbutikk i TrondheimHei, aner dere hvilken butikk i Trondheim som kan ha størst utvalg i bakevarer for allergikere, spesielle korn og mel? Jeg skal ha sukkerroefiber, som enten selges i en plastpose, eller så kalles det Fibrex. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helsekostbutikk i TrondheimDet finnes jo flere i Trondheim sentrum, du får ta en runde og sjekke.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 38
![]() ![]() ![]() |
Sv: Helsekostbutikk i TrondheimHelsekostbutikken på Moholtsenteret er egentlig ganske bra |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød"
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Sv: Helsekostbutikk i TrondheimTakk for svar. Positivt at de som anbefales er på Trondheim Torg. Lett tilgjengelig. Jeg er hjemme i dag. Både jeg og gutten på 2 år har vondt i halsen og hoster. Jeg spurte om han ville ta en liten tur til byen, hvis vi kledte godt på oss, og han ville helst være inne. Det betyr at han er syk, gitt. Vi får se om det blir noe innkjøp neste uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Sv: Helsekostbutikk i TrondheimIngen av de butikkene jeg var innom hos i dag hadde noen av de tre tingene. Jeg hadde godt håp om at Helios i Prinsens gate hadde noe.... Sist redigert av mam : 13-11-10 kl 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Tysk soyamjøl frå helsekostbutikk | Konkelimonke | Lavkarbo generelt | 1 | 04-02-07 13:17 |
Trondheim?! | Amica | Generell diskusjon | 11 | 29-03-05 21:44 |
Min helsekostbutikk | Tidligere bruker | Generell diskusjon | 2 | 21-09-04 20:20 |
Trondheim!!! | magdalena | Generell diskusjon | 13 | 25-07-04 12:34 |
Prosjekt i Trondheim | Albertine | PCOS og karbohydratkontroll | 14 | 24-05-04 18:29 |