Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Helsekostbutikk i Trondheim

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-11-10, 21:43   #1
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Helsekostbutikk i Trondheim

Hei, aner dere hvilken butikk i Trondheim som kan ha størst utvalg i bakevarer for allergikere, spesielle korn og mel? Jeg skal ha sukkerroefiber, som enten selges i en plastpose, eller så kalles det Fibrex.

Jeg skulle også ha Cornells originale melblanding:

Det er så høy porto for å bestille fra nettbutikker! Må da være mulig å finne det i en butikk i en såpass stor by.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:50   #2
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Helsekostbutikk i Trondheim

Det finnes jo flere i Trondheim sentrum, du får ta en runde og sjekke. Helios, på Trondheim Torg er det i alle fall to og det er en i kjelleren på Byhaven i alle fall, City Syd har (3. etg, Life).

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 10:42   #3
knh
Seniormedlem

knh sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 38
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Helsekostbutikken på Moholtsenteret er egentlig ganske bra Bortsett fra at de hadde tomt for fiberhusk første gang jeg var der:P hehe... men trur de skal ha ganske godt utvalg Den på valentinlyst senteret synes jeg hadde dårlig utvalg... Av de i sentrum har jeg kun vært innom den på torget, den er liten, men den hadde masse jeg kunne tenkt meg å kjøpt da jeg var der (synd jeg var blakk:P)

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 12:43   #4
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Takk for svar. Positivt at de som anbefales er på Trondheim Torg. Lett tilgjengelig. Jeg er hjemme i dag. Både jeg og gutten på 2 år har vondt i halsen og hoster. Jeg spurte om han ville ta en liten tur til byen, hvis vi kledte godt på oss, og han ville helst være inne. Det betyr at han er syk, gitt. Vi får se om det blir noe innkjøp neste uke.

Gammel 13-11-10, 21:42   #5
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Ingen av de butikkene jeg var innom hos i dag hadde noen av de tre tingene. Jeg hadde godt håp om at Helios i Prinsens gate hadde noe....
Jepp de har masse økologiske matvarer, men lite som er lavkarbo-vennlig.
Men, de hadde kokosmel! Yay!

Jeg ender vel opp med å bestille noe fra internett. Ulempen er at Postens servicepakke er 95 kroner, selv om jeg betaler på forskudd med kort. Postoppkrav er sikkert mye dyrere. Det er ikke så ille hvis jeg kjøper 4 ting i slengen. Det er bedre enn å kaste bort tid på å traske fra butikk til butikk. Men, jeg leser stadig om nye ingredienser. Det går nesten ikke å bestille bare en pose og betale 95 kroner i frakt. Slik som kokosmel, det leste jeg om helt nylig. Flaks at jeg fant det i en butikk nå, men hvis jeg ikke finner det i en butikk, så må jeg ut med 95 kr i tillegg.

Sist redigert av mam : 13-11-10 kl 21:53.
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tysk soyamjøl frå helsekostbutikk Konkelimonke Lavkarbo generelt 1 04-02-07 13:17
Trondheim?! Amica Generell diskusjon 11 29-03-05 21:44
Min helsekostbutikk Tidligere bruker Generell diskusjon 2 21-09-04 20:20
Trondheim!!! magdalena Generell diskusjon 13 25-07-04 12:34
Prosjekt i Trondheim Albertine PCOS og karbohydratkontroll 14 24-05-04 18:29

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.