Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Trappe opp før jul?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-12-10, 12:58   #1
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Trappe opp før jul?

Jeg kan ikke klage over vekta nå. Konfeksjon 40 er ikke feit!

Men jula da. "Julemat" i seg selv er jo fett som bare det. I karbokosthold så blir det jo ekstremt fetende. Det skal sies at jeg ikke får spise melkeprodukter overhodet. Dermed eliminerer det de fleste kaker (smør) allikevel.

Da er min lure plan for å unngå "fem koselige" i juleuka som følger: jeg tar induksjon i ei uke, og Lutzer meg igjennom jula. For da kan jeg unne meg en og annen mandarin...

Hva synes vi om den planen?

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 14:16   #2
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Trappe opp før jul?

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Da er min lure plan for å unngå "fem koselige" i juleuka som følger: jeg tar induksjon i ei uke, og Lutzer meg igjennom jula. For da kan jeg unne meg en og annen mandarin... Hva synes vi om den planen?

Jeg spiser det jeg har lyst på jeg. Heldigvis har jeg aller mest lyst på lavkarbo når det kommer til de vanlige måltidene, men nå om dagen går det med litt marsipansjokolade og noen pepperkaker og klementiner. Regner med å legge på meg et par kg i løpet av jula, men de farer fort av igjen etter jul - når det gjelder marsipansjokolade er jeg totalt viljeløs...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 14:24   #3
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Jeg har ennå ca 10 kilo jeg vil gå ned, så jeg er ikke akkurat i "vedlikeholdsfasen" - men jeg gjør det vel litt som TrillTrall for tiden. Det frister ikke med kaker og marsipan, men jeg har gjort noen dypdykk i nøtter og mørk sjokolade.

For meg er ikke julemat bare forbundet med godterier og sånt, men med det å faktisk fråtse i mat. Når alt kommer til alt gir jeg meg selv klapp på skulderen for at jeg verken har lyst på eller spiser noe "galere" enn cashewnøtter og en mokkabønne i ny og ne.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 14:35   #4
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

For meg er ikke julemat bare forbundet med godterier og sånt, men med det å faktisk fråtse i mat. Når alt kommer til alt gir jeg meg selv klapp på skulderen for at jeg verken har lyst på eller spiser noe "galere" enn cashewnøtter og en mokkabønne i ny og ne.

Skal lage lavkarbomarsipan i helga da og håper den blir god! Lys melkesjokolade og potetgull og sånt frister ikke uansett så det går fint. Var en eks-kollega innom på jobben i dag, hun er også litt inne på dette med lavkarbo og hadde med seg noen små nøttekaker. Hun påsto hardnakket at det var nesten ikke søtt i dem! *host* De var knallsøte jo! For søte for meg egentlig, hadde holdt med en brøkdel av det søte i dem synes jeg.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 20:34   #5
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 37
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Jeg skal spise litt som jeg vil den 24. og 25. er jobb igjen 27. så må ha den 26. på å reparere magen... hehe...

Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Å trappe opp antall karbo Lykkelig Ketolysekuren 1 26-09-08 10:12
Hvordan trappe ned/avslutte uten å gå opp Adele Ketolysekuren 9 10-06-07 22:12
Bør jeg trappe opp på karbo-mengden mot slutten av kuren? Tette80 Ketolysekuren 2 07-05-07 19:03
Om å trappe ned på karbo Minus Lavkarbo generelt 2 13-10-04 11:57

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.