Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 36
![]() |
Jernlager og blodgivning, men mest om hodepine.I november en gang var jeg og tok blodprøver for å bli godkjent som blodgiver. Når jeg var å ga blod forrige uke sa de at jernlageret mitt var på 12.9 i november, og at de derfor måtte sjekke det igjen før jeg fikk gi blod (grensa var 13, typisk). Det var på 14.1! Hurra! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jernlager og blodgivning, men mest om hodepine.mine jernverdier har gått ned etter jeg begynte på lavkarbo.. men så var verdien min på 766 også, så det var bare bra... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jernlager og blodgivning, men mest om hodepine.Jeg har for mye jern. Ligger mellom 17-19. Jeg ble oppringt av blodbanken, de ville gjerne ha meg, men ikke før jeg var ferdig utredet. Men jeg lurer på om jeg ikke skal få godkjenning på at jeg kan levere blod likavel.
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jernlager og blodgivning, men mest om hodepine.Jeg svarer på det med hodepinen. Tror ikke at det kom av at du ga blod. Jeg hadde det slik som du beskriver i 7 år, økende hodepine utover dagen. Løsningen for meg bli biteskinne på natten så kjeve musklene mine fikk slappe av. Mitt problem var at jeg gnisset tenner på natten. Jeg har vært utredet på sykehus og hos mange spesialister( nevrolog, øye, div medisiner) ingen nevne dette. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen!
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 36
![]() |
Sv: Jernlager og blodgivning, men mest om hodepine.
Takk for svar |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Blodprøvesvar : lavt stoffskifte / jernlager ? | Lullen | Stoffskifte / hormonproblemer | 2 | 28-03-10 23:29 |
Blodgivning | Lullen | Generell diskusjon | 3 | 10-02-10 08:48 |
Lavt jernlager og anemi, alternativ behandling? | Charlott | Fysisk og mental helse | 9 | 02-11-09 18:43 |
Blodgivning | leeide | Spørsmål og svar | 2 | 16-06-07 07:25 |
Feritin - jernlager | Trolljenta | Spørsmål og svar | 3 | 21-09-06 13:40 |