Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Ketolyse VS "vanlig" lavkarbo..Jeg begynte med lavkarbo i forige uke, og det har gått veldig greit. Det var ikke med i mine beregninger å prøve meg på noen ketolyse helt med en gang før jeg hadde vent meg til det nye kostholdet og det å telle karbohydrater, men nå viser det seg at jeg antakelig har vært i ketose noen dager likevel. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketolyse VS "vanlig" lavkarbo..Ved 20 karber vil du være i ketose. Mange er det opp til 50 kabrer også!
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Sv: Ketolyse VS "vanlig" lavkarbo..
Spiser jo litt egg, fløte, paprika og løk, men etter hva jeg har klart å telle så går jeg ikke særlig mye over 20 karber pr. dag ihvertfall. Tror jeg? Synes fortsatt det er litt vanskelig å telle, er ennå uerfaren.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Ketolyse VS "vanlig" lavkarbo..og i frukt og bær og visse grønnsaker og poteter. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
"Verdens beste pizza" (NB: med vanlig deig) | Impulsiw | Festmat | 36 | 13-12-10 21:09 |
Mulig å spise ketogent OG "vanlig" med noen timers mellomrom..? | glitre | Andre dietter | 7 | 10-10-09 11:42 |
Hvor mange karber innholder et "vanlig" kosthold | Gabben | Spørsmål og svar | 7 | 15-05-09 15:36 |
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? | tonemor | Ketolysekuren | 1 | 29-08-08 10:59 |