Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
![]() |
Flere som meg her?hei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :)
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
![]() |
Sv: flere som meg her?dytter litt på denne jeg :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere som meg her?Har du hatt noen suksess? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere som meg her?Jeg har ikke hatt spiseforstyrrelser - ut over det de fleste damer bedriver - men jeg må jo si jeg har et utrolig deilig og avslappet forhold til mat på dette kostholdet! Så lenge jeg forsøkte å spise lite/ofte/magert og trene mye, var mat ofte forbundet med dårlig samvittighet hos meg. Nå er det ikke en issue lenger. Jeg spiser med god samvittighet - mat jeg liker og som jeg legger mye arbeid i - og vekten tikker nedover mot et sted jeg kan trives
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Flere som meg her?ja, det er det jeg også vil - å kunne nyte alt den gode maten som følger med dette kostholdet - med god samvittighet! det går fremover og jeg klarer gradvis og føre mer og mer fett inn i kosten og har kommet ganske langt på kort tid, så er ganske stolt av meg selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere som meg her?
Rundt 70% på ketolyse. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
![]() |
Sv: Flere som meg her?okei. jeg har ikke tenkt til å følge ketolyse, men et vanlig LCHF kosthold. Men da vet jeg sånn ca hva jeg burde ligge på, tusen takk for svar |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere som meg her?
Jeg spiser ganske masse fett og går ned i vekt - men nå er jeg overvektig, da. Dersom det jeg har lest om LCHF stemmer, så vil du legge på deg av kosten - siden den virker vektregulerende og stabiliserende. Det er altså vanskelig å bli både overvektig og undervektig på denne kosten
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
![]() |
Sv: Flere som meg her?Har vel hatt/har spiseforstyrrelse, men det er i så fall bulimi og må ikke spise meg opp i vekt. Men det hjelper meg da lavkarbo hjelper på å holde humør stabilt. Da er det lettere å holde kontroll på følelsene og sånn ikke gi etter når det røyner på. Men det blir jo ikke riktig samme utgangspunkt.
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
![]() |
Sv: Flere som meg her?tusen takk camomillla |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere som meg her?Jeg måtte bare skrive her, for jeg synes det er så godt å høre at du er på vei ut av spiseforstyrrelsen (vet ikke hvor lenge det er siden du evt hadde den, eller om du fortsatt har den), og bruker LCHF til å hjelpe deg til en sunnere og friskere deg! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:)
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Tromsø
![]() |
Sv: Flere som meg her?[quote=ltjeldberg: hvis dette kan hjelpe til å få følelsene litt mer under kontroll, vil det kanskje hjelpe meg også?!
![]() |
![]() |
#13 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
![]() |
Sv: Flere som meg her?Ønsker deg lykke til. det å slippe dårlig samvittighet for å spise god mat er befriende, og da blir det lettere å jobbe med "det mellom ørene". |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
![]() |
Sv: Flere som meg her?tusen takk alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Flere? | Peach | Blodtypedietten | 5 | 30-08-11 19:41 |
Er det flere enn meg som går på vekta flere ganger om dagen? | marjusen | Ketolysekuren | 15 | 08-09-10 11:34 |
Flere nye på Skaldemann? | Homer Simpson | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 84 | 19-08-10 23:52 |
Flere nye? | akakula | Ketolysekuren | 18 | 25-09-09 13:32 |
Flere spm | Anti | Ketolysekuren | 6 | 10-12-07 11:31 |