Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Lavkarbo - variasjon i karbohydratinntakHar kikket en del rundt (typisk annenhver post - såå mye interessant å lese), men har ikke funnet noe direkte svar på mine spørsmål. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo - variasjon i karbohydratinntak1. De sier at rundt 72g karbohydrater, så bør man redusere fettinntaket. Du kan fint spise mer, men bør da altså spise mindre fett de dagene. Det kalles lavkarbo opp til 150g karbohydrater. Lindberg ligger i det øvre skiktet for eksempel. Og nei, det vil ikke tulle med forbrenningen din. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Lavkarbo - variasjon i karbohydratinntakTusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å svare |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? | Jolly | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 8 | 03-02-11 20:05 |
Lavkarbo-lite variasjon? | Capricorne | Spørsmål og svar | 12 | 17-06-10 08:37 |
Variasjon i frokosten? | nordlandsjenta | Generell diskusjon | 18 | 29-01-08 20:12 |
Karbohydratinntak på de forskjellige kostfilosofiene? | BiggestLooser | Spørsmål og svar | 7 | 25-09-06 22:58 |
Korrekt Karbohydratinntak! | donjuanwannabe | Generell ernæringsdebatt | 3 | 06-07-06 01:59 |