Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Er det karbohydrater i smaksatt ramlösa?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-03-11, 09:12   #1
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg
Exclamation

Er det karbohydrater i smaksatt ramlösa?

På handletur i Sverige i går fant jeg ramlösa smaksatt med både markjordbær og rabarbra. Er det noen som vet om den inneholder karbohydrater? Det står ikke noe om det på flasken, står bare at den inneholder, vann kullsyre og naturlig aroma. (Hvor naturlig den egentlig er vet jeg ikke).... Jeg syns egentlig den smaker ganske søtt....

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 09:13   #2
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Er det karbohydrater i smaksatt ramlösa?

Skal ikke være noe særlig karbohydrater i dem Står det ikke næringsinnhold på etiketten lenger?

Gammel 10-03-11, 09:31   #3
Maylinn26
Seniormedlem

Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Skal ikke være noe særlig karbohydrater i dem Står det ikke næringsinnhold på etiketten lenger?

Det står ingenting om karbohydrater eller sukkerarter. Jeg ville jo trodd at det ville stått? Men reagerte på at den smakte så søtt.... Men de er jammen i meg dårlig på å sette næringsinnhold på maten sin i Sverige... Var masse jeg ikke turte å kjøpe... Blant annet pølser.

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 09:35   #4
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sto der før i tiden. Det er som med Fun light. Kan være opptil 1 kh pr dl, men de trenger ikke oppgi noe, så lenge det er under 1

Gammel 10-03-11, 09:38   #5
Maylinn26
Seniormedlem

Sto der før i tiden. Det er som med Fun light. Kan være opptil 1 kh pr dl, men de trenger ikke oppgi noe, så lenge det er under 1

Om det er 1 karbohydrat per dl, da får man i seg mye om man drikker et par liter om dagen.... Nei dette må jeg undersøke nærmere!

Gammel 10-03-11, 09:41   #6
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Sånn er det med pepsi max og alt sånt også Men som oftest skal det være tilnærmet null da.

Gammel 10-03-11, 10:37   #7
Maylinn26
Seniormedlem

Sånn er det med pepsi max og alt sånt også Men som oftest skal det være tilnærmet null da.

Det visste jeg faktisk ikke.... Om det er lik null, så er det jo ikke noe farlig å drikke det.. Men er det noe særlig mer enn mellom 0,1-0,3 vil jeg ikke drikke det....

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Øke karbohydrater? Debussy Ketolysekuren 1 01-12-10 14:34
Karbohydrater - de gode karbohydrater kjett Lavkarbo generelt 12 22-07-10 16:43
Ramlösa m.f Ketolysekuren 4 09-12-09 11:43
kcl, karbohydrater?? ninni Lavkarbo generelt 12 24-01-08 11:19
Ramlösa nellie Spørsmål og svar 2 07-08-07 14:49

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.