Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva telles?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-03-11, 14:17   #1
Engledans
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Hva telles?

Da jeg gkk på ketolyse i 2009, telte jeg kun karber, og det gikk forsåvidt gerit nok det. denne helga sitter jeg og leser for å starte på mandag. Men leser om for mye og for lite proteiner også. Skal de telles? Det blir jo reine rakettforskninga tilslutt.....
Hvordan gjør dere dette lettvint i hverdagen egentlig? jeg skrev opp hva jeg åt og regna karber i en bok, og syns det var mer enn nok. Ble tilslutt så lei av å veie maten og regne det ut, det var nok en av grunnene til at jeg slutta og.
Så hva telles, og hvordan gjør en det lettvint i hverdagen?

Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 14:21   #2
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hva telles?

Tell karber og følg med litt så du får i deg nok fett holder i starten

Stopper vektnedgangen etterhvert kan du heller kikke litt på resten da

Men, om du legger inn det du spiser i feks diett.no i starten ser du alt av både karber, fett og proteiner. Tar ikke så lang tid før det "sitter i fingrene"

Lykke til!

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 14:23   #3
Engledans
Seniormedlem

Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Jeg titta på den diett. no, men skjønte ikke hvordan den skulle brukes. Tror jeg må ta en titt til.

Gammel 06-03-11, 14:25   #4
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Titt og prøveklikk litt så gir systemet der plutselig mening

Om du ikke finner ut av det er det bare å si fra så får du garantert en innføring

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 14:38   #5
Engledans
Seniormedlem

Registrerte meg nå, og da dukka det mer opp. Jeg må forske litt på denne siden. Finnes det noen link her inne med tips og triks til den siden?

Gammel 06-03-11, 14:57   #6
Modezty
Seniormedlem

Modezty sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Alder: 55
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Jeg legger inn på mylog.no i en periode nå, for å få litt bedre oversikt over fordelingen.

Ellers tar jeg mye på øyemål, og kontrollveier i ny og ne for å sjekke at ikke øyemålet mitt er helt feil. Det ser man jo fort om man går ned eller ikke, går man ned er det greit - ellers sjekker man litt ekstra

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skal maltitol telles som karbo? Paine Lavkarbo generelt 2 19-10-10 18:39
Hvorfor telles ikke kalorier? Julie Spørsmål og svar 38 05-09-10 11:17

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.