Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Helgehandel

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-03-11, 16:07   #1
sirib
Medlem

sirib sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
sirib er ny på veien

Helgehandel

Veldig fornøyd nå altså! Akkurat vært ute på helgehandel i lavkarboens tegn :-) Til og med samboeren har hengt seg på kostholdet og han er enda mer engasjert enn meg til og med! JEG måtte vente på han i butikken, fordi han skulle sjekke næringsinnnholdet i alle mulige matvarer. Vi får oss begge aha-opplevelser av å lese på etikettene. Hvem kunne skjønne at tacopulver var full av sukker (maltodextrin)?? Det smaker jo salt og "taco"!!

Har planlagt middager og andre måltider og handlet inn alt vi trenger. Kjøleskapet er fylt opp med masse godsaker. Måltidene er stort sett ulike gratenger noe som fungerer best for oss i en hektisk hverdag, og da kan vi lett ta med restene i en boks til lunch dagen etterpå også. Onsdag(den ene dagen vi har god tid) skal jeg prøve en suppe av kokosmelk og karri med fisk og grønnsaker i. Det blir spennende.

Skal også lage musli til å ha i tyrkisk youghurt.

Samboer er forøvrig en ivrig og meget aktiv terrengsyklist som trener ganske mye og er med på en del sykkelritt. Skal bli spennende å se hvordan kostholdet fungerer for han.

sirib er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.