Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() |
En merkelig ånde/smak i munnenJeg har lest mye om ketose og ketoseånde. Men jeg tester negativt på ketostix, og smaken er heller ikke sånn "metallisk" som dere beskriver den. .Jeg føler bare at jeg har skikkelig morraånde og "stålånde" døgnet rundt selv om jeg pusser tennene ofte... Noen som har hatt det samme og vet om det skyldes maten jeg spiser/fettforbrenning... .etc...??
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En merkelig ånde/smak i munnenHar ikke testet stix på en evighet, men jeg har dårlig ånde hver dag, etter jeg begynte med lavkarbo okt 09. den setter inn en stund etter jeg har spist, tenker på den som ketoseånde jeg hvertfall
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: En merkelig ånde/smak i munnenjeg har også underlig metallisk smak i munnen. Samboer spør: "vil du ha en tyggis?" hehe... tisset på en ketostix på jobb i går og den ga max utslag.så det er vel ketose-"symptomer.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Vond smak i munnen | cmj | Spørsmål og svar | 13 | 12-10-10 19:28 |
Ekkel smak i munnen! | Nurk | Lavkarbo generelt | 3 | 11-06-10 18:10 |
Dårlig smak i munnen | Jojo'en | Spørsmål og svar | 4 | 09-05-10 00:14 |
Dårlig smak i munnen | @maritamor | Mer enn 30 kg overvekt | 13 | 26-04-10 11:53 |
Syrlig/sur smak i munnen uten dårlig ånde ..! | Tidl. medlem | Spørsmål og svar | 4 | 16-02-10 19:55 |