Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hormoner i ulage - når blir det normalt?Nå har jeg spist lavkarbo i to måneder, og regnet egentlig med at hormonene skulle ha stabilisert seg innen nå, men brystene har vært ømme i 20 dager nå, siden jeg fikk mensen etter 70 dager med spotting. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen!
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Sv: Hormoner i ulage - når blir det normalt?Ingen som har opplevd dette, eller har noen mening om det? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen!
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hormoner i ulage - når blir det normalt?Jeg har ikke PCOS, men har først nå de siste par mnd. kommet skikkelig i gjenge. Har hatt hyppigere menstruasjoner, hard pms osv. i ca. 4 mnd før det stabiliserte seg ordentlig. Tror sånt er veldig individuelt - andre jeg har snakket med har hatt småblødninger etpar mnd, og så har alt vært normalt igjen. Vil vel tro at det tar litt tid - særlig dersom du har hormonell ubalanse fra før
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Sv: Hormoner i ulage - når blir det normalt?Jeg tror og håper at jeg nå har hatt vektstagnasjon siden februar, pga av ammeslutt. Gikk greit ned i vekt frem til slutten av januar, da sluttet jeg å amme og gikk opp noen kg. Har siden godt opp enda noen kg, totalt 4, og vekta har ikke sikket seg. Rett før påske veide jeg meg noe, og gikk for første gang ned 700 gram. Har siden ikke veid meg, men målt meg og tror og håper at ting er på gang igjen.
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Sv: Hormoner i ulage - når blir det normalt?Takk for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kviseproblem(hormoner?mat?) | Opheliia | Stoffskifte / hormonproblemer | 9 | 22-11-10 07:23 |
EuroDiet/hormoner | kikja | Eurodiett | 11 | 15-06-09 21:05 |
Mage i ulage? | Megvel | Spørsmål og svar | 0 | 07-12-07 20:40 |
Hormoner på bærtur...? | Jeannie | Stoffskifte / hormonproblemer | 6 | 24-01-05 09:55 |
Endring i hormoner? | cathrine | Fysisk og mental helse | 10 | 08-01-05 13:21 |