Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Trenger oppmuntring og rådOg etter flere uke med stillstand på vekta måtte det gå galt. Motivasjonen har sunket ned til det minimale...og dermed falt jeg ut av ketose. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
![]() ![]() |
Sv: Trenger oppmuntring og rådKanskje du har spist for lite mat mens du var i ketose? Når du spiser så mye mer nå, kan det hende kroppen din higer etter mer, og det er derfor du føler deg i dårlig form. Spis mindre karber, mer fett, ta ketolysetablettene og drikk mye vann. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Trenger oppmuntring og rådIkke gi deg. Ting tar tid. Det er lov å kose seg av og til, det er hverdagen som gjelder.Spis deg mett så vil du snart ikke tenke på mat. Jeg har holdt på med GI-NULL i ca seks uker og føler ikke behov for noe snop eller søtsaker lenger. Noen glass vin har jeg tatt i ny og ne uten at det gjør så mye med vekten. Du klarerdet om du vil, lykke til! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egen lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Sv: Trenger oppmuntring og rådIf you think you can you can, if you think you can't your're right! Du klarer det! Finn motivasjonen i deg igjen. Min motivasjon er nå 17. Mai, mange bukser i skapet som kan tas i bruk igjen og en "lettere" hverdag. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Litt demotivert - trenger en oppmuntring | hallgeirg | Ketolysekuren | 6 | 14-01-11 10:11 |
Hjelp, jeg trenger oppmuntring og motivasjon | GKS | Ketolysekuren | 25 | 02-03-09 22:12 |
Nå trenger jeg motivasjon og oppmuntring | Lindabtn | Generell diskusjon | 24 | 05-08-08 15:49 |