Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

MBT sko

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-05-11, 10:12   #1
Hevingen
Seniormedlem

Hevingen sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

MBT sko

Jeg lurer på å kjøpe meg MBT sko. Joggeskoene jeg bruker i dag skal snart skiftes ut, og jeg vet om folk som bruker dem som er veldig fornøyd.

Jeg har litt problemer med korsrygg/bekken. Er veldig stiv i leddene og sliten i muskulaturen. Er det noen som har noen erfaringer å dele? Positive eller negative. Alltid greit å få satt ting i perspektiv.

De er jo rådyre, men man kan jo få dem billigere på nett. Men jeg vil jo sjekke før jeg evt kjøper noe.

Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 10:14   #2
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: MBT sko

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=42524

Gammel 04-05-11, 11:24   #3
Hevingen
Seniormedlem

Hevingen sin avatar

Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Takk for tipset, fikk ikke resultat da jeg søkte. Så jeg har sikkert lagt inn feil søkeparameter.

Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 11:28   #4
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Jeg visste det lå en ute og søkte på "MBT"

Gammel 04-05-11, 11:43   #5
Hevingen
Seniormedlem

Hevingen sin avatar

Jeg tror jeg bare søkte i den tråden jeg stod i da jeg fikk tanken. Har ellers funnet mye ved hjelp av søk. Men igjen, tusen takk for linken. Der stod det masse bra.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.