Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
1 kg ned per dagen?!De 3 siste dagene har jeg gått ned 1 kg per dag?! Det har stått stille lenge hos meg, før jeg plutselig nå begynte å ta av. Jeg gikk ned 6kg de første to ukene, trodde det var alt vannet jeg har i kroppen, men som sagt har jeg gått ned 3 kg de siste 3 dagene, veid meg hver morgen. -1 kg hver morgen. Er det mer vann eller hva |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 1 kg ned per dagen?!Gratulerer, du har kommet inn i en ny fase...vinteren er over og du går videre ned...Det samme er i ferd med å skje med meg..... LA OSS VÆRE GLADE |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Sv: 1 kg ned per dagen?!Er sånn for meg også, nedover i rykk og napp. Noen ganger fort også, men ikke 3 kg på 3 dager. Gled deg over det, ikke bekymre deg så lenge formen er bra ! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hva spiser dere resten av dagen om man spiser karbomat på dagen? | Tutta87 | Ketolysekuren | 10 | 04-03-11 15:55 |
Dagen til nå | sunnereliv | Åpne dagbøker | 2 | 05-05-10 23:41 |
4.dagen | cammi | South Beach | 0 | 19-03-10 17:51 |
Dagen etter dårlig mat-dagen | Amagetha | Lavkarbo generelt | 10 | 14-09-09 21:54 |
I dag var dagen! | Frk.Sunshine | Ketolysekuren | 20 | 30-07-09 15:47 |