Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Å drikke nok vannHer har det gått sakte nedover den siste tiden, og jeg tok en brainstorming på mandag for å finne ut hvorfor. Jeg fant ut at jeg egentlig drakk mindre vann enn jeg trodde, og regner med det er derfor. Nå har jeg gått til innkjøp av ølglass i plast som tar en halv liter vann. En sprittusj har fast plass ved benken, og hver gang jeg fyller glasset setter jeg en strek på det. Mye lettere å se hvor mye jeg egentlig drikker. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() |
Sv: Å drikke nok vannJeg har 1,5l flasker med vann stående i frysen. Tar den opp og lar den tine litt, så fyller jeg på med vann som har stått på flaske i romtemp og viola! kaldt vann hele dagen. Nå har jeg allerede pest i meg 1,5 (er litt stolt av meg selv for jeg og sliter med å få i meg nok vann).
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
![]() |
Sv: Å drikke nok vannJeg drikker av fun light flaska. Drikker ca 2-3 flasker om dagen. Fun flaska rommer 1 l vann.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Forbrenne 800 kJ av å drikke vann | SunnhetMedSirrup | Spørsmål og svar | 0 | 08-08-09 23:07 |
Hvor mye vann man bør drikke? | Adriane | Spørsmål og svar | 10 | 26-11-08 17:56 |
Halsbrann av å drikke vann ... | nomma | Fysisk og mental helse | 14 | 24-10-07 00:07 |
Ang. drikke mye vann | Nillomien | Spørsmål og svar | 13 | 20-03-07 02:20 |
Man kan dø av å drikke for mye vann | mofe | Fysisk og mental helse | 6 | 25-10-06 10:26 |