Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Alpnæring

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-05-11, 21:15   #1
Ninasju
Medlem

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Bergensområdet
Ninasju er ny på veien
Question

Alpnæring

Noen som har erfaring med alpnæring sitt krydder og lavkarbo? Jeg er storforbruker av krydderet, men har ikke tenkt noe på innholdet før nå. tenker blant annet på tacokrydderet. Sukker er ikke nevnt i innholdsfortegnelsen. (For de som ikke vet hva alpnæring er: Homepartykrydder) Hilsen Nina

Ninasju er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 21:33   #2
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Alpnæring

Hei,
Jeg kom kun inn på forsiden deres, http://www.alpnaering.no/. Står det ikke noe varedeklarasjon på krydderboksene så kontakt dem e-post: kundeservice(a)alpnaering.no. Jeg fant ingen av produktene deres på Matvareguiden eller næringsinnhold.no.

…ellers så kan jeg jo anbefale deg en tur innom denne samletråden: Hjemmelagde krydderblandinger

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 22:24   #3
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Alpnæring

Jeg bruker også tacokrydderet fra alpnæring - synes det er bedre enn pose-krydderblandingene fra dagligvarebutikkene. Har også lagt merke til at det er uten sukker

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Svar

Emneord
krydder

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.