Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 49
![]() ![]() |
Hvorfor er jeg ikke sulten?Har ikke spist siden frokost. Da spiste jeg kun litt salat med fetaost og olje. Nå kjenner jeg at jo det kan vært godt med mat. Men det blir jo så sjelden jeg er sulten. og spiser ikke så mye pr måltid heller. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er jeg ikke sulten?Fordi kroppen bruker eget fett til energi.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er jeg ikke sulten?Jeg har notert meg at sult føles annerledes på lavkarbo. Aldri dette deperate suget, men mer følelsen av "tom mage" som man kan leve med timesvis. For meg er det likevel lurt å spise relativt faste måltider (og heller mindre) for ikke å bli slapp og kraftløs. Dette kjenner du på sjøl ! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 49
![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er jeg ikke sulten?
Ja skjønner hva du mener... og jeg tror jeg har vekslet tørst og sult tidligere - nå drikker jeg kanskje litt lite sammenlignet med begynnelsen - fordi jeg ikke er så tørst heller lenger. skal skjerpe meg med vanninntak. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 36
![]() |
Sv: Hvorfor er jeg ikke sulten?Har det på samme måte! Men når man er vant til å spise masse, så blir også magesekken større. Mens når man endrer kostholdet og venner magen til mindre, så blir også magesekken litt mindre. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Litt Lindberg, litt tips fra andre og litt egenkomponert.
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er jeg ikke sulten?. . .og så blir man så mett av alt fettet. Jeg elsker det ! Og deilig å ikke fokusere sånn på maten ! Spiser to måltider om dagen, jeg, som regel. Og er lykkelig med det ! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er jeg ikke sulten?Jeg spiser også to måltider om dagen. Har alltid innbilt meg at jeg "må" ha frokost - selv om jeg strengt tatt ikke er sulten før i ti-tiden på en vanlig arbeidsdag. Fantastisk å oppdage at kroppen fungerer helt fint uten dette måltidet, som egentlig bare var stress for et b-menneske som meg. Spiser lunsj i 11-tiden, et stort måltid, noen nøtter i bilen på vei hjem fra jobb (har lang reisevei) og middag i 18-tiden. Og det er det
![]() |
![]() |
#9 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
Sv: Hvorfor er jeg ikke sulten?interessante betraktninger her - jeg synes også at sulten er helt anderledes på LCHF-kosthold. Les mere her: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Arg, hvorfor så sulten idag? | sirib | Lavkarbo generelt | 5 | 15-03-11 10:35 |
Er ikke sulten! | divachris | Spørsmål og svar | 1 | 04-03-11 18:07 |
Er syk og ikke sulten | Sincity | Spørsmål og svar | 9 | 21-05-10 09:01 |
Hvorfor er jeg så vanvittig sulten? | Caroline79 | Generell diskusjon | 13 | 30-10-09 07:34 |
Ikke sulten ... | isabella | Lavkarbo generelt | 14 | 10-10-08 14:55 |