Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
![]() |
Cocosa. Hvor mye og øker det forbrenningen?Jeg har lest at noen har en spiseskje cocosa i kaffe/te. Er det en spiseskje smeltet cocosa eller rett fra glasset? Det så likssom så mye ut når jeg tok det rett fra glasset... Tar dere det en eller to ganger om dagen? Noen som har erfaring om at det øker fettforbrenningen? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
![]() |
Sv: Cocosa. Hvor mye og øker det forbrenningen?Cocosa Pure Coconut Oil: Bytt ut din vanlige stekeolje med denne. Den er uten smak og lukt, tåler høyere temperaturer og er ideell til matlaging. Cocosa Extra Virgin Coconut Oil: Er kaldpresset av ferskt kokoskjøtt og har et bredt spekter av vitaminer, mineraler og antioksidanter. Den har en nydelig duft og smak av kokos og er derfor god å innta bar, på brødskiven, i shaker/ smoothies, bakverk, til baking og steking ved lave temperatur - kan også blandes med smør eller annet stekefett. Be gjerne om vårt oppskriftshefte! Terapeutisk dosering: For å maksimere energi, fettforbrenning og immuneffekt bør du innta minimum 3 spiseskjeer per dag, men husk å redusere inntaket av karbohydrater når du øker fettinnaket. Fett og oljer skal bearbeides av leveren, og selv om kokosnøttolje er lettere fordøyelige enn andre fettkilder, kan tålegrensen variere fra person til person. Oppstår svak kvalme, trapp ned på doseringen, og bygg deg heller gradvis opp til anbefalt dosering. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lchf
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() |
Sv: Cocosa. Hvor mye og øker det forbrenningen?tre ss! oj..
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
![]() |
Sv: Cocosa. Hvor mye og øker det forbrenningen?Ja det vet ikke jeg om jeg hadde klart å få i meg....kan nok lett oppstå svak kvalme da |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lchf
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Nei, chilinøtter "øker" ikke "forbrenningen" | SunnhetMedSirrup | Generell diskusjon | 0 | 22-08-09 12:59 |
Hvor får jeg tak i cocosa? | MoaMoa | Spørsmål og svar | 3 | 29-10-08 21:30 |
Hvor mye må til for at forbrenningen settes i gang? | mofe | Generell ernæringsdebatt | 1 | 28-10-08 02:01 |
Hvor mye Cocosa?? | Tiril77 | Kosttilskudd | 18 | 03-02-06 12:20 |
1 ts med Cocosa - øker det forbrenningen? | mofe | Generell ernæringsdebatt | 11 | 24-01-06 12:40 |