Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En oppfordring - sjekk filosofiboksene!Jeg vil bare komme med en liten oppfordring, kanskje mest til nye medlemmer her inne. Jeg får ganske mange PMer om min vektnedgang der jeg blir spurt om hvordan jeg har gått ned alle disse kiloene. Jeg synes bare det er hyggelig at folk spør altså, men jeg har altså skrevet i filosofiboksen min at jeg er vektoperert og antar da at folk sjekker den før de spør. Dette er ikke kritikk til de som har sendt meg PMer altså, misforstå meg rett her. Jeg vil bare minne folk om at de aller fleste skriver i filosofiboksene sine hvilken diett de er på og evt. hvordan de har gått ned i vekt, og at det kan være lurt å sjekke disse før man spør. Bare en liten oppfordring, altså.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 41
![]() ![]() |
Sv: En oppfordring - sjekk filosofiboksene!Må tilføye at de kan kanskje benytte seg av søk-knappen før man begynner å spørre de mest frekvente spørsmålene, som er 2 klikk unna. Å spør om ting som er lett tilgjengelig rett foran trynet viser inntrykk for latskap. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En oppfordring - sjekk filosofiboksene!Denne trengs å dyttes på.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Oppfordring (Nord-Trøndelag) | Opheliia | Generell diskusjon | 0 | 07-10-10 22:18 |
Bytt passord på MSN (oppfordring) | Distrea | Generell diskusjon | 9 | 17-09-08 09:45 |
En oppfordring om oppskrifter | Summer | Informasjon | 1 | 21-11-07 07:33 |
Oppfordring | Summer | Informasjon | 0 | 03-11-05 20:08 |
En oppfordring | Begod | Generell diskusjon | 1 | 29-04-04 10:32 |