Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 42
![]() ![]() |
Lurt å gå ut av ketose ved vektstopp?Såg et innlegg hvor noen hadde spist høykarbo en dag og så på lavkarbo hadde vekten gått ned... Men er dette sunt.. Stått stille i 2 uker nå og gått opp 200 gram... Kan det hjelpe å spise bittelitt mer karber? Har jo ikke lyst på høykarbomat egentlig... Men må man spise mye for å få effekt eller holder det med bare litt? Ut og inn i ketose på en dag feks.. Tenkerpå en dag jeg spiste 2 boller på morgenen ca 70 karb hele dagen og var i ketose på kvelden igjen.. Det kunne jeg klart men ikke mer |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lurt å gå ut av ketose ved vektstopp?Jeg har en gang gått ned igjen i vekt av å spise mer karber. Men de andre gangene jeg har gjort det har det ikke fungert. Jeg tror skaldeman skriver at det kan være lurt å spise litt mer karber en liten periode hvert år (sensommeren/høsten), for det har vært naturlig for oss i nordeuropa. Jeg ville nok ikke valgt boller, men det er fordi jeg blir skamdårlig av bakverk. Ville nok valgt et par søte frukter heller. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lurt å gå ut av ketose ved vektstopp?
To ukers stillstand er veldig lite. Jeg ville ikke vurdert karbedag som en mulig løsning før det hadde stått stille et par måneder, i alle fall. Og det virker ikke helt sånn for alle, nødvendigvis - når jeg spiser noe jeg ikke skal, fører det som regel heller til enda en lang stund med stillstand.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Aspartam/acesulfam k - vektstopp? | Tidl. medlem | Lavkarbo generelt | 7 | 16-05-11 22:25 |
Vektstopp? Hjelp! | LeneM | Mer enn 30 kg overvekt | 13 | 07-02-11 23:54 |
Vektstopp i 3 uker nå | supha | Lavkarbo generelt | 8 | 20-02-09 14:45 |
Brøderstatning=vektstopp? | supha | Ketolysekuren | 25 | 20-12-08 18:53 |
Sukkerfri godteri og vektstopp? | Karbokarbo | Ketolysekuren | 11 | 16-12-08 19:35 |