Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sandnes
![]() |
Skal på kinarestaurant, hjelpSkal på kina i morra, der har de buffet hver søndag..Alt av kinamat er på bordet omtrent.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Min egen,prøver å kutte ned på carbs,tilpasser kostholdet etter treningsmengde.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 48
![]() |
Sv: Skal på kinarestaurant, hjelp
Håper du får svar her fra noen som har peiling, for dette lurer jeg også på |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Easylife
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal på kinarestaurant, hjelpDu kan jo snakke med personalet, si at du ikke tåler hvetemel og sukker og spørre om noen av sausrettene inneholder det. Innbakt er det sikkert hvetemel i, og sursøt er heller ikke så lurt å spise.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal på kinarestaurant, hjelpMener jeg leste et sted at kineserne jevner sausene sine med potetmel, ikke hvetemel - derfor de får den blanke, fine finishen. Det er vel sannsynligvis ikke noe særlig bedre enn hvetemel vil jeg tro, sett fra en lavkarbers synspunkt. Jeg personlig ville sørget for ikke å være sulten når jeg dro, og tatt "pynteporsjoner" av den "minst verste" maten; biff chop suey f.eks. Gå for så rent kjøtt som mulig og styr unna innbakt og slikt - tror ikke du greier å få dette heeeelt innafor, altså, men der får andre rette meg om jeg tar feil
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 35
![]() ![]() |
Sv: Skal på kinarestaurant, hjelpJeg elsker kinamat! Betyr dette at Kinaresturanter generelt utgår på lavkarbo? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 65
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal på kinarestaurant, hjelpKineserne bruker Maisena til jevning. Så sausen er ikke den optimale, men styr ihvertfall unna de søte typene. Gå for biff og kylling med minst mulig saus. Scampi (ikke inbakt) bambusskudd, vannkastanjer, sopp...masse du kan spise egentlig.Tørrstekt biffkjøtt er godt. Spør om å få en grønn salat du kan spise til.
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal på kinarestaurant, hjelpDet er ikke miljøvennlig å spise scampi, bare så det er sagt
![]() |
![]() |
#8 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sandnes
![]() |
Hva mener du med at Scampi ikke er miljøvennlig? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Min egen,prøver å kutte ned på carbs,tilpasser kostholdet etter treningsmengde.
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke potetmel? Jeg var så sikker på dette
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 35
![]() ![]() |
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal på kinarestaurant, hjelpOm man dropper risen, kan det aller meste lages lavkarbo, bruk jbkm i sausen istedet for maizena. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Karrisaus på kinarestaurant? Vektoppgang? | Dolly | Ketolysekuren | 1 | 13-06-11 00:09 |
Skal ned 5-8kg nå, hjelp? | anjad | Spørsmål og svar | 4 | 18-02-11 01:03 |
Kinarestaurant | Student84 | Spørsmål og svar | 0 | 06-02-11 12:49 |
Kinarestaurant? | merethe1 | Generell ernæringsdebatt | 4 | 23-01-10 23:21 |
Lavkarbo på kinarestaurant? | Stormagepus | Spørsmål og svar | 3 | 26-09-08 09:24 |