Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Et par spørsmål en tirsdagskveld

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-06-11, 18:09   #1
karianna
Juniormedlem

karianna sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Strømmen, Akershus
Alder: 41
karianna er på en erverdig vei

Et par spørsmål en tirsdagskveld

Jeg er på Ketolysekuren.

1. Kan man bruke tannkrem? Det gjør jeg uansett altså, men hvor ok er det? Jeg svelger den selvsagt ikke da. Samme hjelder Listerine munnskyll.

2. Vet dere om en tyggis man kan bruke? Jeg har sluttet med tyggis, da jeg sjokkert fant ut at det ikke var helt bra

3. Har dere også dårlig ånde? Hva gjør dere? Jeg kan ikke gå å skylle munnen med Listerine hele dagen på jobb, og jeg mistenker at de andre synes jeg lukter aceton.

4. Hvor mange dager med 0 gram karbo tar det før kroppen er i skikkelig purpurfarget ketose? (Jeg vet man skal innta noen karber da)

5. Tja.. hva har du spist i dag? Jeg har spist 100 gram avokado, omelett av fire eggeplommer stekt i smør, 200 gram kylling.

Ha en fantastisk kveld!

karianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse i perioder, ellers generell lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 18:13   #2
Kitsu
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 40
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Et par spørsmål en tirsdagskveld :-)

4. Fargen på stix'ene har ingenting å si, utslag er utslag. Mørkest utslag er heller et tegn på at man er uttørket og trenger å innta mer drikke, enn på "hvor dypt" man er i ketose. Ergo, det er ikke et mål å få mørkest mulig utslag.

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 18:15   #3
karianna
Juniormedlem

karianna sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

4. Fargen på stix'ene har ingenting å si, utslag er utslag. Mørkest utslag er heller et tegn på at man er uttørket og trenger å innta mer drikke.

Jaha ja, da har jeg misforstått! Utslag er utslag altså. Ja, jeg merket det med uttørking og purpurfarge. Skal ikke holde på å tulle med det da skjønner jeg - klart kroppen trenger væske!

karianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse i perioder, ellers generell lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 18:46   #4
Kitsu
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 40
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av karianna, her.

Jaha ja, da har jeg misforstått! Utslag er utslag altså. Ja, jeg merket det med uttørking og purpurfarge. Skal ikke holde på å tulle med det da skjønner jeg - klart kroppen trenger væske!

Man kan til og med være i ketose uten å få utslag, spesielt dersom man har trent eller har drukket mye. Stix'ene kan være et greit hjelpemeiddel, men så lenge man vet man spiser lite karbo, så er man i stort sett i ketose uansett hva de de viser. Ikke stress for mye med de.

Når det kommer til dårlig ånde, så er det helt individuelt hvor ille det blir. Jeg slapp unna ketose-ånden, men jeg "går varmere" enn hva jeg gjorde før, ergo jeg svetter lettere, spesielt om nettene. Jeg bruker tannkrem og munnskyllevann som jeg gjorde før, som du sier, vi spiser det jo ikke.

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 19:40   #5
karianna
Juniormedlem

karianna sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Man kan til og med være i ketose uten å få utslag, spesielt dersom man har trent eller har drukket mye. Stix'ene kan være et greit hjelpemeiddel, men så lenge man vet man spiser lite karbo, så er man i stort sett i ketose uansett hva de de viser. Ikke stress for mye med de.

Når det kommer til dårlig ånde, så er det helt individuelt hvor ille det blir. Jeg slapp unna ketose-ånden, men jeg "går varmere" enn hva jeg gjorde før, ergo jeg svetter lettere, spesielt om nettene. Jeg bruker tannkrem og munnskyllevann som jeg gjorde før, som du sier, vi spiser det jo ikke.

Tusen takk for svar!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei! Ny her jeg! (Med et par spørsmål) Snis83 Spis deg ned i vekt med Skaldeman 15 21-02-11 15:45
Spørsmål om BH ladyshi Generell diskusjon 2 28-09-09 10:26
Et par spørsmål galbi Ketolysekuren 2 20-09-09 13:00
Fiskegrateng laget av "hva vil har i skapene" en sen tirsdagskveld Hillelille Middag 0 16-06-09 22:50
Ett spørsmål... Fredrikke Ketolysekuren 6 26-05-07 23:22

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.