Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Forskjell på keto-sticksene?Jeg har ketoset meg et par ganger nå, sist gang jeg skulle begynne kjøpte jeg inn et annet merke keto-stix enn vanlig. De ble anbefalt av damen på apoteket fordi de var halve prisen av de vanlige jeg bruker (Keto-Diabur). Husker ikke i farten hva de andre het, men de målte kun ketoner og var mye bredere enn Keto-Diabur sine. Det jeg opplevde med dem var at de ble rosa veldig fort etter oppstart. Hurra tenkte jeg, jeg er i ketose! Men nesten ingenting skjedde med vekten. Dette har nok med å gjøre at jeg tillot meg mye mer bringebær og jordbær enn vanlig, siden stixen var rosa. Jeg målte igjen hos mamma ved et overnattingsbesøk, men da med Keto-Diabur-stix, siden det var det hun hadde i hus. Da var det null utslag. Nå har jeg droppet den andre sorten helt, siden jeg ikke stoler på den. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketose
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskjell på keto-sticksene?Kast stixene og sørg for å spise riktig du |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
![]() |
Sv: Forskjell på keto-sticksene?
Enig, men når det er sagt så tror jeg de billige lett gir utslag om du har drukket for lite vann. Dessuten skal de andre måles etter at det har gått 2 minutt og ikke 1 minutt som den billige sorten. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Sticksene | Tor Olav | Ketolysekuren | 5 | 19-05-10 23:21 |
Spørsmål om sticksene | SuperMamma | Ketolysekuren | 12 | 22-01-10 14:08 |
Ketose-sticksene og vektnedgang | Libelle | Ketolysekuren | 3 | 22-03-09 19:21 |
Hva om sticksene er for gamle? | vossajinto | Ketolysekuren | 6 | 25-11-08 16:49 |
Bruk av sticksene | Max | Ketolysekuren | 2 | 14-01-08 08:03 |