Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Ottestad
![]() |
Spørsmål om ketolysekurHei alle sammen!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: min egen
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål om ketolyse kurJeg har gått ned mest på magen, nesten ingenting på rumpe og lår. Jeg vil tro det er ganske individuelt, i grunn, men punktslanking er jo dessverre ikke mulig.
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Ottestad
![]() |
Sv: Spørsmål om ketolyse kurnei desverre er det ikke det. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: min egen
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål om ketolyse kurOm du plutselig begynner å spise ketolyse vil du få mindre energi en stund. Men etter noen uker vil energien komme for fullt. En nedtrapping av karbohydrater, en -omveksling av energi fra karbohydrater til fett, altså, er det beste. På diett.no kan du skrive opp menyforslag sånn at du kan se hvordan du kan trappe ned på karbo-innholdet og øke fettandelen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
![]() |
Sv: Spørsmål om ketolyse kurStemmer det Yrla skriver om energien... Veldig vanlig at man blir slapp i kanskje1-3 uker i begynnelsen mens kroppen holder på med overgangen til fettforbrenning, noen lenger, noen kortere... Men etter det er det mange som får mye bedre utholdenhet og mer energi ved f.eks trening og generelt, selv om alt selvfølgelig er noe individuelt=) Fordi du ikke sulter deg og får i deg nok fett og protein vil du ikke miste muskelmasse når du spiser korboredusert i motsetning til typisk "sulte-kur", så det skal du ikke bekymre deg for=) Når det er på magen du har fett og ikke ellers vil det jo bli naturlig at kroppen forbrenner derfra=) Derimot er det mange som lettere bygger muskler på lavkarbo, så det er jo også positivt =) Du får prøve det ut, her inne er det masse informasjon og jeg kan anbefale nybegynnertråden til arnakristin, der finner du et svar på det meste de fleste lurer på i begynnelsen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Div løk på ketolysekur | Tor Olav | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 8 | 03-09-10 08:10 |
Ketolysekur og CLA? | murmeluppa | Ketolysekuren | 8 | 02-06-08 00:12 |
Ny i dag på ketolysekur | supha | Ketolysekuren | 17 | 03-03-08 11:27 |
15 år og ketolysekur? | seffa123 | Ketolysekuren | 1 | 22-07-07 19:49 |