Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Gjest
|
Irriterende!Ok..dette er helt sikkert bare et dumt innlegg om noe som ikke spiller noen rolle, men kom hjem nå etter å ha ha kjøpt Magnesiumtabletter på apoteket til 165 kr.. (Leggkramper om natten etter å ha skiftet kosthold. |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: oslo
![]() |
Sv: Irriterende!okeyyyyyy... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren
![]() |
![]() |
#3 |
Gjest
|
Sv: Irriterende!Hehe. |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Irriterende!Jeg kjøpte ketolyse magnesium i butikken i byen. En Meny. De hadde og bakemiksen der, og noe annet noe. Slapp unna porto i alle fall |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: oslo
![]() |
Sv: Irriterende!hehe... bare hyggelig.... slapp av, dama trodde sikkert det samme om deg siden hun svarte på den måten... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Sv: Irriterende!
I all verden ! Er det kunstig søtning i magnesiumtabletter ? Noen som virkelig sutter på slike (og må ha søte sådanne)? Her skylles de rett ned. Har sjekka mine; inneholder oligofruktose ????? Mengde ikke angitt. Trodde da for fanden ikke at vitaminer og mineraler var tilsatt SUKKER. Blæh. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
#7 |
Gjest
|
Sv: Irriterende!Hehe. Takk! |
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oligofruktose er langkjedede sukker som visstnok ligger nærmere sukkeralkoholene på den måten at kroppen ikke tar dem opp.
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint Sist redigert av smgj : 07-08-11 kl 11:43. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Sv: Irriterende!Tusen takk for opplysningen ! Orka ikke begynne å "forske" på dette i går kveld. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
#10 |
Gjest
|
Sv: Irriterende!Jeg fikk byttet de jeg hadde, og hun hyggelige damen jeg snakket med da forklarte at de var laget for at barn skulle like dem hvis de ikke var så flinke til å svelge piller. |
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
![]() ![]() |
Merkeligt at hun henta akkurat de til deg da.... siden de var laget for barn lissom.....men de var kansje de dyreste de hadde....typisk apotek.Er alltid godt å få blåst ut litt.
![]() |
![]() |
#12 |
Gjest
|
Sv: Irriterende!Hehe. Det var de dyreste. 42 kr mer enn de andre... |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|