Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Titter inn

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 01-08-11, 21:48   #1
Circameg
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Circameg er på en erverdig vei

Titter inn

Hei!
Jeg er et gammelt medlem, men aldri vært aktiv her inne. For 14 dager siden bestemte jeg meg for å prøve. Jeg har kjøpt to bøker av Dr. Hexeberg, og syntes hun virker som en dyktig dame
På disse 14 dagene har jeg klart å ta av 5,5 kg. Det er super bra!!

Jeg er ikke så flink til å variere i kosten ennå, aldri vært glad i å lage masse mat, og sikkert derfor det ble mye enkle løsninger på brød, pasta og andre karbo bomber.

Jeg var i helsekostbutikk å kjøpte kakao og kakaosmør for å prøve og lage det, men fytti katta som det smakte! Ble super skuffet rett og slett, og i kveld har jeg skikkelig lyst på noe "godt", men han ikke ingridienser til å lage noe.

Hvor handler dere varer til å bake brød, kaker etc? Er det lurt å handle fra utlandet? Jeg kjøpte 7 enheter hos helsekost, og betalte nesten 800 kr, dette var dyrt!

Circameg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, Dr Hexeberg. Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 22:36   #2
utolmodig
Seniormedlem

utolmodig sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Alder: 52
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Titter inn :)

Hei på deg, grattis med vekta og lykke til videre!!

jeg bruker ikke handle så ofte på helsekosten, det jeg har varer en stund. Som, Jbk, sukrin, vaniljepulver, mandelmel, kakao og cocosa. Til lavkarbobrød ol handles det som trengs i butikken

min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 22:40   #3
Dollsine
Gjest

Hei Cirkameg; velkommen og gratulerer med en så fin start! Jeg handler heller ikke på helsekosten så ofte; så det du har kjøpt varer nok lenge. Alt annet vi bruker er jo å få på vanlige butikker. Jeg baker proteinbrød (masse oppskrifter både på blogger og i forumet) som ligger i fryseren hvis jeg ikke gidder å lage annen mat. Av kaker går det i lapper eller muffins, det holder i massevis og er mest bare i tilfelle uventet besøk dukker opp. Søtlysten forsvinner når du er godt i gang; bare vent
Lykke til videre!

Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 22:41   #4
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Velkommen og lykke til!

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 17:24   #5
Mankell
Medlem

Mankell sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Mankell er på en erverdig vei

Velkommen og lykke til. En knallstart!!

Mankell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 00:34   #6
Circameg
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Circameg er på en erverdig vei

knallstart er sikkert og visst... Til nå (på fire uker) har jeg tatt av NI kg. Er nesten for godt til å være sant Jeg gjør tydligvis noe riktig

Circameg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, Dr Hexeberg. Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 19:03   #7
Dollsine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Circameg, her.

knallstart er sikkert og visst... Til nå (på fire uker) har jeg tatt av NI kg. Er nesten for godt til å være sant Jeg gjør tydligvis noe riktig

WOW!! Du gjør helt sikkert noe riktig ja! Kanskje du kan legge ut noen ord om hva du gjør, spiser, ikke gjør, ikke spiser osv slik at andre kan dra nytte av din erfaring? Hvor mye du tenker å gå ned; evt startvekt og gjerne alder gjør det lettere å trekke ut det som er relevant. Uansett om du gjør dette eller ikke, så ønsker jeg deg lykke til videre!

Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.