Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ekstrem tretthet og muskelsmerte

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-08-11, 16:24   #1
Melalu
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2011
Melalu er på en erverdig vei

Ekstrem tretthet og muskelsmerte

Jeg startet lavkarbodiett for cirka 8 uker siden. Siden da har jeg gått ned cirka 5 kilo. 3 av disse de først to ukene. Jeg har de siste ukene slitt med en ekstrem tretthet og muskelsmerter når jeg skal ut og jogge for eksempel. Jeg spiser cirka 1500 kcal til dagen og lite karbohydrater, og har sjekket at jeg er i ketose. Problemet er altså at jeg ikke går særlig mye ned lenger, samtidig som jeg er enormt trett. Jeg mistenker at jeg får for lite grønnsaker, men er redd for å øke mengden for mye siden jeg ikke går så mye ned i utgangspunket. Noen råd? Vet at det ikke er veldig mange kalorier heller, men føles helt meningsløst å gå opp i kalorier når jeg ikke går ned i vekt.

Melalu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 16:45   #2
Suann
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
Suann er på en erverdig vei

Sv: Ekstrem tretthet og muskelsmerte

Opprinnelig lagt inn av Melalu, her.

Jeg startet lavkarbodiett for cirka 8 uker siden. Siden da har jeg gått ned cirka 5 kilo. 3 av disse de først to ukene. Jeg har de siste ukene slitt med en ekstrem tretthet og muskelsmerter når jeg skal ut og jogge for eksempel. Jeg spiser cirka 1500 kcal til dagen og lite karbohydrater, og har sjekket at jeg er i ketose. Problemet er altså at jeg ikke går særlig mye ned lenger, samtidig som jeg er enormt trett. Jeg mistenker at jeg får for lite grønnsaker, men er redd for å øke mengden for mye siden jeg ikke går så mye ned i utgangspunket. Noen råd? Vet at det ikke er veldig mange kalorier heller, men føles helt meningsløst å gå opp i kalorier når jeg ikke går ned i vekt.

Dette innlegget var som om jeg skulle ha skrevet det selv. Så jeg venter spent på svar sammen med deg

Suann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 16:46   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ekstrem tretthet og muskelsmerte

Får du i deg vitaminer?

Jeg går på ketolyse, som også er en ketosebasert diett. Der anbefales vitaminer, (se www.ketolyse.no ) i tillegg til nok grøntfor, for å få kroppen til å fungere og forbrenne optimalt. Ketolyse har vitaminer tilpasset ketogen kur.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar

Emneord
muskler, tretthet

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ekstrem mensblødning mio87 Fysisk og mental helse 6 20-05-11 12:44
Gerimax ekstrem lille74 Ketolysekuren 0 19-05-10 23:12
Pcos og tretthet, vanlig? Borealis PCOS og karbohydratkontroll 25 29-11-08 16:56

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:32.