Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
Ekstrem tretthet og muskelsmerteJeg startet lavkarbodiett for cirka 8 uker siden. Siden da har jeg gått ned cirka 5 kilo. 3 av disse de først to ukene. Jeg har de siste ukene slitt med en ekstrem tretthet og muskelsmerter når jeg skal ut og jogge for eksempel. Jeg spiser cirka 1500 kcal til dagen og lite karbohydrater, og har sjekket at jeg er i ketose. Problemet er altså at jeg ikke går særlig mye ned lenger, samtidig som jeg er enormt trett. Jeg mistenker at jeg får for lite grønnsaker, men er redd for å øke mengden for mye siden jeg ikke går så mye ned i utgangspunket. Noen råd? Vet at det ikke er veldig mange kalorier heller, men føles helt meningsløst å gå opp i kalorier når jeg ikke går ned i vekt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
![]() |
Sv: Ekstrem tretthet og muskelsmerte
Dette innlegget var som om jeg skulle ha skrevet det selv. Så jeg venter spent på svar sammen med deg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ekstrem tretthet og muskelsmerteFår du i deg vitaminer? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
Emneord |
muskler, tretthet |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ekstrem mensblødning | mio87 | Fysisk og mental helse | 6 | 20-05-11 12:44 |
Gerimax ekstrem | lille74 | Ketolysekuren | 0 | 19-05-10 23:12 |
Pcos og tretthet, vanlig? | Borealis | PCOS og karbohydratkontroll | 25 | 29-11-08 16:56 |