Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trenger tips til en sjokoldekakebunnHar tidligere mixet meg frem til et knallgodt sjokoladekakefyll som minner veldig om fyllet jeg bruker til Firkløverkake. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til en sjokoldekakebunnJeg har en oppskrift på en langpanne sjokoladekake, men den er uprøvd. Jeg har smakt gulrotkake fra samme person og den var rågod. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til en sjokoldekakebunnHva med å ta utgangspunkt i en oppskrift som du har og liker. Bytt ut hvetemel med litt malte nøtter, kokosmel og fiberhusk, sukker med stevia og sukrin. Som regel er ikke svaret så langt borte. Bruker du litt malte mandler i kakebunnen unngår du den svampete konsistensen. Lykke til.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Trenger tips:) | Retta | Ketolysekuren | 2 | 07-09-10 21:31 |
Trenger tips :-) | andreassen943@hotmail.com | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 5 | 21-07-10 09:52 |
Hei jeg er ny og trenger tips | Thea_84 | Spørsmål og svar | 4 | 29-06-09 22:20 |
Hei, jeg trenger tips og råd | jente21 | Lavkarbo generelt | 10 | 09-08-08 19:16 |
Trenger tips og råd her | lille bolle | Ketolysekuren | 8 | 09-06-08 21:09 |