![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Opp i vektSiste dagene har jeg økt med noen hundre gram i vekt om dagen faktisk. Blir litt sur. Er i ketose, spiser ikke for mye karbo. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 43
![]() |
Sv: Opp i vektMusklene kommer raskt på dette kostholdet, selv uten trening, så du trenger ikke å bekymre deg for vekta |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: Opp i vektHm. Høres logisk ut det du sier |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 43
![]() |
Sv: Opp i vektNja, kan ikke skryte på meg for mye, men de gangene jeg har trent kommer resultatene temmelig raskt. Du kan få en overaskende utholdenhet etter kort tid! Da jeg startet forige gang investerte jeg i en trimsykkel. Første prøvetur var jeg helt gåen etter 20 minutter. Skalv og hev etter pusten... Tredje gang syklet jeg i en time, og var i fin form etterpå |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
![]() |
Sv: Opp i vektVet du, sånn har jeg det også! Har nettopp startet opp igjen, men veier for og imot trening. Altså, jeg trenger å komme igang med treningen igjen etter stillstans i sommer da smertene i kroppen min blir enda værre når jeg ikke trener. MEN så vet jeg også at da stopper vektnedgangen, og jeg vil og trenger å se resultater på vekta for å føle at jeg lykkes med dette. Så, jeg vet nesten ikke hva som er verst eller best
Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!! Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 55
![]() |
Sv: Opp i vektStopper virkelig vektnedgangen av trening?,. Jeg har trent relativt hardt med 6 økter i uka et par uker nå, trente ikke første uka, men så klarte jeg ikke og la være mer :-) Må tilegge at jeg trente like hardt før jeg la om kostholdet også. Jeg er i knallform og har en enorm treningsglede og lyst etter jeg droppet karbohydratene i kosten, nesten værre og droppe trening en karbohydrater for og si det sånn :-( |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Opp i vekt
Absolutt ikke, bruk målebånd ikke vekt! Muskler er tyngre enn fett. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Opp i vekttror ikke det er mulig og øke så mye i muskelvekt på så kort tid :-) iallefall ikke så lenge jeg har trent regelmessig før kuren også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
![]() ![]() |
Sv: Opp i vekt
Ikke dropp treningen! Vekt er bare et tall, det viktigste er god helse - så kommer eventuell vektnedgang etterhvert |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk
![]() |
![]() |
#10 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Opp i vektNei jeg kommer ikke til og droppe treningen, selv om det evt gjør at vektnedgangen går litt saktere :-) trening er livskvalitet for meg, og vi er jo lagd for og brukes... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Opp i vektDet kommer til å gå opp og ned, pga mageinnhold og vann i kroppen - fremgang er best å måle fra måned til måned. Også der har det gått i rykk og napp uten at man kan konkludere med kosthold - alt fra å gå opp et kilo til å gå ned seks..... Og jeg er jente, og har aldri veid mer en maks 85 kilo. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt.
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Opp i vektNb: Gikk opp 1,9 kg på to dager en gang, uten å ha gjort annet enn å bruke mange timer på stranden, og var rød og solbrent etterpå. Jeg drakk nok vann og følte ikke noe større ubehag, men det er rart hvordan man kan bli påvirket av vær. Varme/luftfuktighet får meg ofte til å gå opp i vekt pga vannansamlinger, ellers også.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! | Iset | Lavkarbo generelt | 28 | 20-10-11 19:43 |
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! | Celba | Lavkarbo generelt | 11 | 18-08-11 14:32 |
Mer ned i cm nå enn i vekt | Balalaika | Mer enn 30 kg overvekt | 2 | 07-06-10 21:08 |
Gå ned i vekt | Foxen | Spørsmål og svar | 2 | 19-05-10 23:58 |
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? | Tidligere bruker | Spørsmål og svar | 7 | 20-02-07 13:16 |