Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
Ketose?I går gikk jeg til innkjøp av ketostix og jeg prøvde det allerede i går kveld. Den ga et utslag på "moderat", altså +- 4 mmol/L. Vil det da si at jeg er i Ketose? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketose?
Har du utslag på stixen så er du i ketose, uansett om den er lys rosa eller mørk lilla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
![]() |
Ok, så da er jeg vel kanskje i ketose |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
![]() ![]() ![]() |
Ketose er ikke lik fettreduksjon... Men jeg stagnerte iallefall, selv om jeg også gikk ned i starten mens jeg spiste de. Når det gjelder grønnsaker så ville jeg nok ha valgt noe annet enn bare løk og rød paprika som det er en del kh i. Prøv med blomkål, brokkoli, selleri, jordskokk... søk på grønnsaker her inne så kommer det opp mange innlegg om det |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
![]() |
Jeg trodde ketose var tilnærmet lik vektnedgang jeg? Hva er det som brytes ned når kroppen ikke har kh å bryte ned? |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Gir lavkarbo (men ikke i ketose) samme metthetsfølelse som ketose | superkisen | Spørsmål og svar | 8 | 02-01-12 23:25 |
Ketose - inn og ut av ketose...? hva skjer da? | Chumpsy | Lavkarbo generelt | 31 | 16-07-11 21:01 |
Ketose/ut av ketose - ødelagt stoffskifte på sikt? | Yatta! | Spørsmål og svar | 2 | 05-09-10 19:53 |
Ketose eller ikke ketose? | aliasdictus | Trening | 25 | 03-09-10 21:42 |
Ketose - ikke ketose | IdaMarie | Lavkarbo generelt | 15 | 28-08-10 11:17 |