Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 50
![]() |
Gallesmerter - what to do?Nå har jeg hanglet siden slutten av juni. Da var jeg skikkelig dårlig med feber og smerter og det var nok en stor stein som passerte. Da jeg omsider kom meg til sykehuset så fant de ikke noe stein og siden jeg allerede gikk på penicillin så fant de ikke noe infeksjon heller. Jeg fikk beskjed om å spise lav fett kost noe jeg gjorde noen uker. Jeg økte så sakte opp fettmengden og spiser moderat lavkarbo nå. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
![]() |
Sv: Gallesmerter - what to do?Her i Norge blir det sjeldent gjort noe før du har et akutt anfall. Men hvis det er plagsomt i din hverdag synes jeg du skal ta det opp med legen din, og be om evt operasjon. Størsteparten av befolkningen har faktisk gallestein på et eller annet tidspunkt uten å være klar over det og at det er noe plagsomt. Men hvis du har vondt konstant kan det være en sten som har satt seg fast i levergangene. Det er da det kan begynne å bli farlig. Dette kan de undersøke med en ultralyd. men hvis du ser det minste tegn til au du blir gul (synes spesielt godt på det hvite i øyet) må du komme deg til lege med en gang! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gallesmerter - what to do?Konstante smerter kan tyde på en betennelse i selve galleblæren og bør undersøkes.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 50
![]() |
Sv: Gallesmerter - what to do?Jeg skal ikke drikke ren olivenolje, jeg er litt redd for smertene som kommer av det. Jeg kjenner at jeg er litt bekymret for at det er en infeksjon på gang, men mest sannsynlig så er det bare steiner som skal ut. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|