Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
![]() Lavkarbo uten egg og melkevarer?Hei alle sammen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo uten egg og melkevarer?Scroller du helt nederst på siden her, finner du mange tråder om samme tema! Håper du finner ut av det!
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 41
![]() |
Sv: Lavkarbo uten egg og melkevarer?Men merker du noe reaksjoen ? Jeg har melk, hvete og egg allergi. Heller intoleranse. Jeg holder meg laaaaaangt unna hvete og melk, men fløte går greit. Hender jeg kjøper laktosefri fløte. Egg skal jeg visst også reagerer på, eggehvite, men jeg kjenner ikke noe til det selv om prøvene viser det.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 41
![]() |
Sv: Lavkarbo uten egg og melkevarer?Men intoleranse, er det laktose i melk du ikke tåler ? For da er det sjelden man reagerer på ost hvertfall, Jeg merker ikke noe til det, jeg merker stort sett bare vandlig melk.
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo uten egg og melkevarer?Jeg får masse utslett/voldsomme kuler og økt astma plager/ rennende nese og øyne ved inntak av melkeprodukt. Helt utrolig at jeg har gått med dette i så mange år. Har vært til legen ofte med astma anfall og ikke klart å fungere på sommerstid. Så begynte jeg på lavkarbo og spiser rene produkt.... viips var plagene borte. Helt sant-BORTE VEKK. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg)
![]() |
![]() |
Emneord |
lavkarbo, uten egg, uten melkevarer |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavkarbo uten ketose | *Røyskatt* | Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende | 10 | 09-08-11 19:57 |
Lavkarbo uten melk, mel og egg | beachbabe2897 | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 1 | 21-05-11 04:25 |
Lavkarbo uten ketose? | Minimus | Spørsmål og svar | 3 | 19-05-11 15:45 |
Lavkarbo uten egg og meieriprodukter? | Lotris | Lavkarbo generelt | 3 | 25-09-09 12:26 |
Lavkarbo uten meieriprodukter | Enid | Lavkarbo generelt | 42 | 28-08-08 08:06 |