Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
Lavkarbo egnet for sviktende lukkemuskel?Hei. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo egnet for sviktende lukkemuskel?Jeg har ikke GØS da, men lavkarbo forer ikke baktierier. Og jeg har ikke halsbrann på lavkarbo, hele tiden når jeg spiser brød, frukt, sukker osv. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Lavkarbo egnet for sviktende lukkemuskel?Det jeg kan fortelle av du bør ikke bruke mye magnesium hvis du har muskler som er svekket..
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
Sv: Lavkarbo egnet for sviktende lukkemuskel?
Man bør iallfall ikke ta magnesium før man går ut i horisontalen. Trenger man tilskudd av magnesium kan man jo forsøke å ta den på dagtid i stedet. En annen trille er at det visst ikke er alle magnesiumtyper som virker muskelavspennende/søvndyssende.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Egnet trening for dårlige knær | MissPivotal | Trening | 22 | 23-08-11 14:34 |
Er Sulaproduktene egnet på ketolyse? | Maylinn26 | Spørsmål og svar | 0 | 30-03-11 15:40 |
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? | hermanlizm | Spørsmål og svar | 11 | 24-02-11 15:55 |
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? | Jolly | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 8 | 03-02-11 20:05 |
Olje egnet til majones-laging | martefie | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 6 | 23-12-10 20:29 |