Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
![]() |
Lavkarbobrød med 2,5 gram karbohydrater pr. 100 grI går kjøpte jeg en ny type lavkarbobrød på Vestkanten Kjøpesenter i Bergen. Butikken heter Styvis Handleri og ligger i 2. etg. Er akkurat ferdig med å bake det og synes smaken var grei. Jeg likte dette brødet bedre enn Møllerens lavkarbobrød. Prisen var ganske drøy 55,- kr for 250 gram med brødblanding. Det var bare å tilsette vann. Veldig enkelt. I pakken er det en pose med brødblanding og en liten brødform, men det rare er at da jeg blandet ut brødblandingen, var det nok til små 2 brød. Brødet skal bare inneholde 1 gram karbohydrater pr. skive. Det skal oppbevares i kjøleskapet for å holde seg ferskt. Er her flere som har prøvd dette brødet ?
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
![]() ![]() |
Sv: Lavkarbobrød med 2,5 gram karbohydrater pr. 100 gr.Jeg synes brødet er blant de bedre jeg har smakt. I tillegg er det vel omtrent 1 g kh pr skive. Jeg puttet hele blandingen i en form - og synes det ble akkurat passe. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbobrød med 2,5 gram karbohydrater pr. 100 gr.Har smakt det, synest det er greit, men at det knaser litt av fiberhusken. Kan dog ikke spise det, for mye fiber for meg.
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2008
![]() |
Sv: Lavkarbobrød med 2,5 gram karbohydrater pr. 100 gr.Ser at samme butikken skal ha en kampanje neste uke der de skal selge enda et lavkarbobrød. Tror det er dette http://www.lavkarbospesialisten.no/i...module=Innhold. Det skal koste 49,- kr for en pakke. Jeg vil prøve det og.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Angående ketose og antall gram karbohydrater | Brokkoli | Ketolysekuren | 3 | 20-09-11 08:45 |
Hvor mange gram karbohydrater? | Nikoline | Ketolysekuren | 11 | 12-07-11 21:04 |
Under 10 gram karbohydrater? | Erik | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 4 | 07-07-11 09:18 |
Lavkarbobrød og karbohydrater | Dolsi | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 4 | 12-04-11 06:35 |
Hvor mange gram karbohydrater? | Håp | Ketolysekuren | 3 | 20-07-07 20:23 |