Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Dere som har gått ned så det synes ...slettet Sist redigert av modart81 : 27-01-13 kl 17:25. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
![]() ![]() |
Sv: Dere som har gått ned så det synes..Jeg får sjeldent høre det om jeg ikke nevner det selv |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har gått ned så det synes..Jeg har etterhvert fått kommentarer fra veldig mange hold. Familie og venner er veldig flinke til å gi ros for vektnedgang, også nå når jeg har stått stille i et halvt år
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Dere som har gått ned så det synes..slettet Sist redigert av modart81 : 27-01-13 kl 17:25. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
Sv: Dere som har gått ned så det synes ...Den "søteste" kommentaren jeg har fått var fra en skolekammerat jeg ikke har sett på tre- fire mnd før vi var ute sammen en gang i høst. Etter noen øl så måtte han bare spørre om jeg hadde blitt tynnere - han turte nemlig ikke før han var litt brisen
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
Sv: Dere som har gått ned så det synes ...Jeg fikk mange kommentarer på jobben, og gjør det fremdeles, spesielt når jeg møter folk som ikke har vært der en stund av forskjellige grunner. Har jo ca 400 kolleger...
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Dere som har gått ned så det synes ...Jeg får stadig høre det - og nyter det
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har gått ned så det synes ...Ettersom det er så mange som tar det opp i verste mening om man kommenterer vektnedgang ("Var jeg stygg før da?!") så sier jeg ikke et klyva ord om det. Sånn er det bare.
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har gått ned så det synes ...Jeg har hatt store nok speil til å ha fått med meg at jeg var vesentlig mye større for 26 kilo siden. At andre også legger merke til det er helt naturlig, synes jeg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 62
Sv: Dere som har gått ned så det synes ...Jeg får høre det av kjent og helt ukjente. Jeg jobber på en skole, og foreldre til elever jeg ikke har, har kommentert vektnedgangen min. Siden jeg har sett meg i et speil, behøver jeg ikke å lure på om jeg var "styggere" før - for det var jeg. Heldigvis har ingen sagt noe om endra personlighet, bare at jeg beveger meg lettere enn før. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
![]() |
Sv: Dere som har gått ned så det synes ...
Den beste jeg har fått er: hmmmm - du er veldig fin på håret nå! Det er mange "som ikke skjønner helt hva som har skjedd med meg" |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Sofie Hexeberg - Fedon
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hva synes dere? | Dorothy | Generell ernæringsdebatt | 5 | 11-04-06 23:30 |
Hva synes dere om dette? | musikeren | Lavkarbo generelt | 23 | 22-03-06 19:39 |
Hva synes dere? (ang. journalbesøk) | Summer | Generell diskusjon | 5 | 05-10-04 20:53 |
Hva synes dere??? | HP | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 6 | 01-09-04 14:37 |