Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Stevia ... Hvor mye i kaffen?Min snille mor har kjøpt til meg...en hvit boks , med grønn skrift, noe med 90 % stevia.....smaker nesten litt anis syns jeg, men jeg tok i en kopp kaffe, bare bittelitt, men tydeelig for mye....veldig søtt, hvor mye bruker dere i en kopp kaffe???:-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stevia...hvor mye i kaffen?:-)Nå bruker ikke jeg søtt i kaffen, men bruker tuppen av ei tesjed i teen min |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stevia...hvor mye i kaffen?:-)Jeg har Stevia fra Sunn Stevia...den er 95 % ren og smaker ikke av noenting...har bare en litt bitter ettersmak som en fort venner seg til...jeg bruker en kvart teskje i en tekopp som tar 3 dl...... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stevia...hvor mye i kaffen?:-)Jeg bruker stevia til omtrent alt annet, men ikke i kaffen.
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Sv: Stevia...hvor mye i kaffen?:-)
Om en bruker Stevia i kaffe og te er det veldig godt med Cocosa pure og en skvett fløte i tillegg til Steviaen...det blir en rund og god smak av det, syns jeg... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Sv: Stevia...hvor mye i kaffen?:-)Hmmm, men jeg skaffet det for å ha det i kaffen...har cocosa...men kan ikke bruke fløte, går på eurodiett, bruker skummet melk...hva annet kan jeg bruke det i da?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Sv: Stevia...hvor mye i kaffen?:-)
Lage lemonade.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Sv: Stevia ... hvor mye i kaffen?Jeg bruker fremdeles suketter (natreen) når jeg trenger søtt i drikke. Dog har jeg sluttet helt å ha sukker i svart kaffe og grønn te. Jeg smaker sødmen i teen selv om den ikke er der.
Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det)
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
![]() |
Sv: Stevia ... hvor mye i kaffen?Jo:_)....men jeg lager liksom ikke så mye søt mat...vil egentlig bare ha den til kaffe:-)))))))))) sukk, prøver med litt cocsa senere i dag:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvor får jeg tak i Steviasuketter? | Roadie | Spørsmål og svar | 10 | 29-09-12 00:16 |
Hvor kjøper man stevia? | Dolly | Spørsmål og svar | 0 | 04-07-10 21:06 |
Hvor kan en kjøpe en stevia plante? | Ferskenbeinet | Lavkarbo generelt | 2 | 05-05-10 16:16 |
Hvor kjøper dere stevia? Kan denne brukes i te? | Jabba | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 15 | 16-04-10 08:38 |
Stevia (hvor får man kjøpt?) | Multi | Lavkarbo generelt | 1 | 03-02-10 22:45 |