Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Ketogent som livsstil?Hay! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketogent som livsstil?Jeg prøver å leve ketogent hele tiden og har nå gjort dette fra mai. Blodprøvesvarene jeg ikk av legen i dag (faktisk) viser ei fisk og god jente. Jeg tror at så lenge karbohydrater man spiser kommer fra grønnsaker, nøtter og meieriprodukter (ikke bearbeidet mat) klarer man seg fint med Max 20-25 g om dagen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketogent som livsstil?Jeg har levd mer eller mindre ketogent siden 2007. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Ketogent som livsstil?Høres bra ut folkens! Har sett for meg at det er noe jeg vil prøve selv, så lenge jeg blir kvitt utslettet så går jeg for det. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Sv: Ketogent som livsstil?Jeg stort sett levd ketogent siden sept-09, blodprøvene mine er strålende og helsa blir bare bedre og bedre :-D |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Ketogent som livsstil?
Har du mer overvekt å ta av da? Som tidligere idrettsmann har jeg blitt tilfreds med å trene mye og ofte igjen, som regel hver eneste dag. Og jeg vet ikke om jeg misforstår, men jo flere ketoner jo mer har jeg å forbrenne på. Blir det ikke færre ketoner når det er mindre fett og fettsyrer av det fettet å brenne? Så da vil jeg ha mindre ketoner òg mindre karbo å forbrenne, høres ut som en kjip tilstand å trene i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Sv: Ketogent som livsstil?Skal du spise ketogent framover, og ikke har så mye overvekt å ta av, bør du ha en god andel fett i kostholdet ditt, jeg tenker minimum 70%, ca. Det er en grunn til at det kan fungere over kortere perioder med lavfett og lavkarbo (da tenker jeg på medisinske og legekontrollerte dietter som f.eks Eurodietten) når man har mye overvekt og mye kroppsfett å ta av, men det er ikke sunt i lengden eller ment som en livsstil, så spis fettet ditt! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
P-piller og ketogent kosthold | Rikkem0r | Spørsmål og svar | 12 | 12-08-11 12:21 |
Savner ketogent kosthold | Nero | Dr Lindbergs | 25 | 30-05-11 09:07 |
Gravid og spise ketogent - går det? | dakota | Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende | 3 | 12-05-11 14:25 |
Spise ketogent i en uke, noen tips? | christine76 | Lavkarbo generelt | 10 | 10-03-10 22:39 |