Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hei på dere!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-01-12, 13:44   #1
Chill
Juniormedlem

Chill sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Chill er på en erverdig vei

Hei på dere!

Jeg er en av de som oppdaget lavkarbo ifjor, som en start på et nytt og bedre år.
Jeg planla ketolysekuren, og gikk en stund på den. Gikk jevnt og trutt ned i vekt, og var glad og fornøyd. Men jeg ble sliten og mye mer trøtt enn vanlig.
Jeg økte da mengden karbohydrater i kostholdet mitt, og ble mer opplagt og våken om dagene, magen min hadde det veldig bra, og søvnen min helt herlig.
Nå, den dag idag, så lever jeg godt med mindre karbohydrater i kosten min. Jeg oppdaget at jeg visstnok reagerer på melk og mel, med at magen min får seg en total kræsj av det. Jeg drikker en liten dråpe melk i kaffen min, men ellers prøver jeg å drikke hvertfall over 1liter vann om dagen.

Dette virker veldig godt på meg, og min helse.
Og jeg håper dere andre lavkarboere har det bra =)

Ja, også har jeg forresten den boken "Slank med ketolysekuren" som har hjulpet meg masse på vei. Denne selger jeg om noen har bruk for den? Send meg en melding her, om noen er interessert, selger den for 150kr + porto.

Chill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig karber, men godteri på Lørdag =) Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 06:20   #2
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Hei på dere!

Hei og velkommen.
Så flott at du har funnet et nivå på karbohydratene som fungerer for deg

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser dere når dere vil ha i dere mer karbohydrater? Anna Ananas Ketolysekuren 26 03-01-12 15:21
Dere som hadde 74-76 kg i vekt da dere begynte, hvordan gjør dere det? beate Ketolysekuren 10 28-11-11 22:51
Til dere som slanker dere: Hvor ofte skeier dere ut? Iselilja Lavkarbo generelt 12 09-07-09 19:45
Hva spiser dere når dere skal kose dere? Lisekir Dr Lindbergs 11 24-04-08 09:08

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.