Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Leter etter en oppskriftNår jeg var liten pleide bestemoren min og lage gratinert blomkålhode i oven, altså hele hodet, tror det var smurt inn med majones og osteskiver oppå der igjen. Men jeg husker ikke noe mer enn dette. Kan hende det var flere ingredienser. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leter etter en oppskriftJeg har vært borti en oppskrift hvor man først damper blomkålen "al dente" og deretter gratinerer det med en ostesaus og oppå der baconbiter. Serveres med friske tomater.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leter etter en oppskrifther står det 200 grader et kvarter.http://www.dinmat.no/Finn-oppskrifte...%A5l-med-bacon
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Leter etter en oppskriftTusen takk |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Leter etter en oppskrift på bearnaise-saus | aflan | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 4 | 15-05-11 12:04 |
Leter etter en oppskrift | snartslank? | Ketolysekuren | 4 | 12-10-10 22:22 |
Leter etter oppskrift | Elinengelen | Spørsmål og svar | 3 | 01-08-09 15:59 |
Leter etter oppskrift på de andre lappene ... | Kriz | Ketolysekuren | 19 | 25-11-08 02:15 |
Jeg leter etter en oppskrift på lapper | Millsi | Spørsmål og svar | 4 | 13-03-08 22:48 |