Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Syden, ingen problem

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-02-12, 13:18   #1
Disen
Medlem

Disen sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østlandet
Disen er på en erverdig vei

Syden, ingen problem

En liten rapport fra syden. Ligger ved bassengkanten og nyter late dager. Vekta er med og heldigvis er både jeg og mannen på lavkarbo. Før vi reiste var vi rimelig sikre på at dette ble en vektoppgang uke, men enn så lenge ser det strålende ut. Ikke noe opp, men litt ned��. Vi har lagt opp dagen å en god måte. Vi spiser frokost i ni tiden med egg, skinke, bacon og grønnsaker på buffe. Så tar vi en tur på mellom 3-4 km, før vi legger oss ved bassenget. Så spiser vi litt helsekli brød med lerum syltetøy midt på dagen. I 18 tiden går vi ut å spiser. Dette er null problem vi ber om kjøtt, fisk eller kylling med ekstra grønnsaker. Alioli og saus i egen bolle serverer de gjerne. Til dessert noen dager har vi spist jordbær og spurt fløtekrem uten sukker. Så sydentur er fullt mulig på lavkarbo, vi nyter det!����

Midtsommermål - 7 kilo

Sist redigert av Disen : 22-02-12 kl 14:56.
Disen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/atkins innspirert. Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 14:21   #2
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Syden, ingen problem

Takk for en herlig rapport fra syden!! Kos deg videre!

Gammel 22-02-12, 15:07   #3
Señora
Seniormedlem

Señora sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Syden, ingen problem

Jeg har hatt samme opplevelse, vektnedgang med masse god mat i sydligere strøk.

Kos dere!

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Syden ... Marella77 Generell diskusjon 10 15-02-12 21:31
Vanlig kost, ingen diett, ingen utskeielser BitTorres Andre dietter 17 19-07-11 14:29
Mat i syden ... cilemora Spørsmål og svar 13 05-10-08 11:22
Syden ... hva da? anneca Ketolysekuren 4 07-11-07 20:08

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.