Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
Regal lavkarbo-brød fra Coop, ok?Hei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regal lavkarbo-brød fra Coop, ok?Det er helt greit på "et lavkarbokosthold", men det er ikke godt å si om det er greit på ditt karboinntak, om du tåler korn, stivelse, gluten osv. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Regal lavkarbo-brød fra Coop, ok?Takk for svar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regal lavkarbo-brød fra Coop, ok?På norske matvarer er uløselig kostfiber trukket fra, så det er de 24,9 som skal telles. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regal lavkarbo-brød fra Coop, ok?Jeg mener at Fedon sitt har ca. 18 g kh/100 g, Ingers lavkarbobrød (det i grønn pose, ikke det andre som også skal finnes som faktisk _er_ lavkarbo) har i overkant av 20. Vanlige brød har gjerne 45-55. Så det kommer an på hvilket karbonivå du vil ligge på.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Sv: Regal lavkarbo-brød fra Coop, ok?Takk igjen for svar |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Sv: Regal lavkarbo-brød fra Coop, ok?Må du spise frokost da? Jeg er ikke sulten til frokosttid, så da spiser jeg heller ikke. Hva er vitsen med å spise om man ikke er sulten, medmindre man vet at man får i seg alt for lite mat?
Det inneholder masse hvetemel. Mora mi som spiser "Fedonsk" hadde ikke spist av dette engang. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
![]() |
Sv: Regal lavkarbo-brød fra Coop, ok?Jeg holder meg rundt 25 karber, men trodde ketogent var opp til 15 og ikke over. Uansett, er i ketose hele tida, og det er greia for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Sv: Regal lavkarbo-brød fra Coop, ok?Så lenge du er i ketose pga få karber, så spiser du jo ketogent. Grensa på ketosekuren, er 15 g, men det er jo bare EN filosofi innenfor spekteret ketogent. Mange kan spise mere enn 15 g og fortsatt spise ketogent. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
*Viktig* Regal Kruskakli har mere kh enn du tror | mam | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 5 | 13-09-11 13:04 |
Tilbud på Coop Obs! | frk_johansen | Generell diskusjon | 0 | 15-02-11 12:32 |
Coop tomatsuppe | Happy H | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 9 | 07-02-11 23:48 |
coop blomkål og broccoligrateng | Elinengelen | Lavkarbo generelt | 3 | 17-08-09 19:42 |
Hvilket brød er sunnest av "Dansk brød eller Lavkarbo? | Aadna | Lavkarbo generelt | 14 | 28-09-06 21:25 |