Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2012
![]() |
Sukkeralkoholer - ormen i paradis (?)Jeg har vært mer eller mindre på lavkarbo en del måneder (ikke veldig flink, men bedre enn ingenting |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukkeralkoholer - ormen i paradis (?)Jeg er enig med deg... Noen kaller høy bruk av erstatningsvarer på lavkarbo for "knekkebrødlavkarbo" og mener at det ikke holder mål. Jeg mener at selv om det kanskje stemmer så er det også livlinen som gjør endringen mulig for mange.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukkeralkoholer - ormen i paradis (?)Det er dog forskjell på sukkeralkoholer. Det er ikke maltitol i ifa, som i lavkarbosjokolade. Ja, jeg må selv styre unna ifa fordi jeg spiser opp hele og ender med magevondt. Men jeg hadde ikke fått så vondt om det var sukker i, så sånn sett kan det ikke sammenlignes, sukkeralkoholer er verre enn vanlig sukker fordi de ender i tykktarmen og skaper gass der. Sukker derimot opptaes tidligere.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ang sukkeralkoholer | ikita | Lavkarbo generelt | 5 | 12-08-10 09:41 |
Hvor lenge var Adam i Paradis | arkine | Spørsmål og svar | 11 | 10-09-08 20:52 |