Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Hvor mye fett skal man ha?Jegvyaster inn alt jeg spiser på diett.no. Der kommer det noen tall opp når jeg velger å se på hvor mye fett jeg har spist. Jeg har ikke noe kunnskap om hva de tallene betyr. Noen som kan hjelpe? Hva er en daglig dose fett hos dere som går ned i vekt? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye fett skal man ha?Det mest hensiktsmessige er å se på kakediagrammet og prosentfordelingen av fett, protein og karbohydrater. Nå er det vanskelig å gi noe svar uten å vite hvilken form for lavkarbo du praktiserer, men en vanlig tanke er at jo mindre karbohydrater du inntar, jo mer fett bør du ha i deg. For et ketogent kosthold vil ofte en ideell fettprosent i dagsinntaket være 70% eller høyere.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Formel for opptrapping av karber - hvor mye fett skal jeg kutte ut? | chikelu420 | Ketolysekuren | 1 | 23-08-10 13:49 |
Hvor mye fett skal man ha? | Sorgfri | Spørsmål og svar | 4 | 20-08-10 10:17 |
Hvor mye fett skal man ha når man spiser lite karb? | Imali | Spørsmål og svar | 2 | 22-09-09 19:03 |
Hvor mye fett skal man ca ha | rolly | Ketolysekuren | 15 | 22-08-07 21:11 |
[Helse] Hvor mye fett skal jeg ha i meg om dagen? | mofe | Spørsmål og svar | 1 | 05-09-05 20:23 |