Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbo i England og Tyskland

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-06-12, 20:04   #1
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Lavkarbo i England og Tyskland

Vi skal på 2 ukers ferie i England fra 30. juni, og 2 uker til Tyskland i augst.
Lurer på om noen har gode forslag til hva det kan være lurt å kjøpe med seg hjem fra disse landene.

Maten når vi er på ferie er ikke noe problem, men det er kanskje noen som har peiling på ting man får tak i der som enten ikke finnes i butikker her, eller som er mye billigere i det store utland

Gammel 13-06-12, 08:46   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i England og Tyskland

Dere bør i hvert fall se på pølser i Tyskland. Der lages pølsene med KJØTT uten en masse tilsetninger etc. Og seff andre kjøttvarer.

Gammel 13-06-12, 19:44   #3
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Det har du helt rett i Kitt Har jo vært der nede og spist masse gode pølser før, så det skal virkelig undersøkes. Mmmmm, deilige, tyske pølser til å kose seg med utover høsten

Gammel 14-06-12, 01:03   #4
hernon
Medlem

Medlem siden: Mar 2010
hernon har en fantastisk aura rundt seghernon har en fantastisk aura rundt seg

I England anbefaler jeg vacuumpakkede svinepølser, 0 carbs og høyt fettinnhold. Majones og ulike dressinger uten carbs. Synes egentlig vi har veldig mye lavkarbomat i vanlige supermarkeder og prisene er jo langt lavere enn i Norge. Varedeklarasjonen er god. Alle Atkins produkter finnes hos større Boots utsalg.

hernon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 07:04   #5
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Flott Hernon - tusen takk
Her skal kofferter fylles opp før hjemreise

Gammel 14-06-12, 07:52   #6
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

I England kan det være morsomt å gå innom en Whole Foods - ikke billig, men stort og annerledes utvalg av diverse helsekost/livsstil/økologisk-greier.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 07:55   #7
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Supert Rin
Vi erjo 2 uker i Cornwall hvert år - men har aldri undersøkt dette med lavkarbo noe særlig. I år har jeg betalt ekstra for å få 20 kg i kofferten hjem, og ikke de vanlig 15 som Ryanair har. Her skal det shoppes

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo i Tyskland / Berlin? AnnaV Spørsmål og svar 9 07-03-17 12:51
Kjøpe lavkarbo i England? Fedona Lavkarbo generelt 2 13-12-11 15:57
Tips til lavkarbo-mat i England? Svalen Spørsmål og svar 16 03-10-10 15:31
Hei hei jag er ny og fra Tyskland jaimie_sophie Spørsmål og svar 12 22-09-09 22:12
Lavkarbo i Tyskland? Hyper Generell diskusjon 4 30-09-07 20:43

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.