Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ned i vekt opp i fett%

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-08-12, 13:45   #1
Drømmepie
Støttemedlem

Drømmepie sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 43
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Ned i vekt opp i fett%

Jeg hadde holdt på med lavkarbo kosthold i en uke da jeg veide meg nå på mandag.

Vekta viste minus 4.5 kilo og fett% hadde økt med 4%

Hva skjer?

Har trent som vanlig.....

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Gammel 02-08-12, 14:00   #2
teleslynga
Medlem

teleslynga sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Sv: Ned i vekt opp i fett%

Tviler på at du kan stole på den fettvekta.

Gammel 02-08-12, 14:10   #3
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Drømmepie, her.

Jeg hadde holdt på med lavkarbo kosthold i en uke da jeg veide meg nå på mandag.

Vekta viste minus 4.5 kilo og fett% hadde økt med 4%

Hva skjer?

Har trent som vanlig.....

Ja, for det første så er de ikke så presise. Også, når du mister masse vann så blir fettprosenten høyere selv om det ikke er mer fett på deg.

Tror du skal glede deg og være stolt av 4,5kg ned og ikke bry deg for mye om fettprosenten.

Gammel 02-08-12, 14:40   #4
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Ja, for det første så er de ikke så presise. Også, når du mister masse vann så blir fettprosenten høyere selv om det ikke er mer fett på deg.

Jeg vil også tro at dette er svaret. Mindre vannprosent!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 02-08-12, 14:51   #5
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Jeg er helt enig! Jeg har en tanitavekt som viser fett, vann og vekt.
Siden jeg varierer så mye i vekt grunnet vannet har jeg de gangene jeg har veid meg lagt sammen disse tre tallene: vekt+fettvekt+vannvekt.

Den summen jeg da kommer frem til er den jeg noterer. På denne måten kan jeg registrere om jeg går opp eller ned i vekt uavhengig om det er vann eller fett.

Gammel 02-08-12, 17:15   #6
Drømmepie
Støttemedlem

Drømmepie sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 43
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Takk for svar

Ble litt klokere og litt mindre depressiv hihi

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skaldeman versjon med mye fett for de som ikke går ned i vekt? BPN Spis deg ned i vekt med Skaldeman 4 03-02-12 11:45
Vekt/vann/muskler/fett R0SA Generell ernæringsdebatt 13 07-04-10 18:25
Lite fett og går opp i vekt Inger33 Ketolysekuren 22 31-10-09 14:13
Går ned i vekt men fett% øker! Linn H Ketolysekuren 26 03-11-07 10:08
Noen som vet ang. vekt som måler %fett og %vann? silje Generell diskusjon 4 08-06-05 14:31

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.