Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Hvor får jeg tak i Steviasuketter?Jeg har pulveret og dråpene, men skulle gjerne hatt sukettene også - de er så greie å ha med på jobben til teen min. Har kjøpt disse i Australia før, men finner nå ingen nettbutikker som har disse. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i stevia suketter?Der fant jeg de ja! Tusen takk for svar! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#5 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i stevia suketter?Er det noen som vet om steder i Oslo som selger Stevia suketter? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Rode
![]() |
![]() |
#7 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i stevia suketter?Ok, takk for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i stevia suketter?Jeg har stevia suketter fra Nu Natruals fra Iherb og er ikke fornøyd med dem i alle fall. De løser seg ikke skikkelig opp og det blir liggende igjen litt "grut" i bunnen av koppen. Kommer til å teste et annet merke når boksen er tom.
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 36
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i stevia suketter?
http://shop.soma.no/Produkter/Mat/S%...000000276.aspx disse er jeg veldig fornøyd med, og de løser seg bra opp. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egen
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: :: Bergen ::
Alder: 42
![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i stevia suketter?De selger de på Rema 1000! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF
![]() |
![]() |
#11 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i stevia suketter?Jeg bestilte fra her, http://www.supermercado.no/products/stevia-tabletter |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvor mange barn har du og hvor gamle er de? | Mammarosa | Generell diskusjon | 59 | 09-10-11 15:56 |
Hvordan ser bentobokser ol. ut innvendig? Hvor mange rom og hvor store er de osv? | FrkMarge | Generell diskusjon | 6 | 02-09-11 14:47 |
Hvor mange karber per 100 g er det i rips, og hvor finner jeg oversikt!? | Jente 1980 | Ketolysekuren | 4 | 16-03-11 21:53 |
Hvor finner jeg disse oversiktene over hvor mye karbo det er i ulike matvarer? | Sugarmom | Spørsmål og svar | 2 | 26-11-10 19:07 |