Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dreamfields bøtlagt for karbe-jukshttp://www.law360.com/articles/52823...-labeling-deal
Aner ikke hva dette har å si for oss. Jeg liker denne spaghettien men har vært skeptisk til å spise den for ofte. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Sv: Dreamfields bøtlagt for karbe-juksJeg har testet den, og får en sakte blodsukkerstigning over flere timer av denne pastaen. Prøvde fire ganger og hver gang endte jeg opp med blodsukker over 12 noen timer senere.....
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dreamfields bøtlagt for karbe-juksDet overrasker meg ikke det spor. Har ikke tall på hvor mange anekdotiske tilfeller jeg har sett og hørt av folk som har målt blodsukkeret sitt etter å ha spist det og funnet nada forskjell mellom Dreamfields og vanlig pasta. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Dreamfields bøtlagt for karbe-juksJeg husker at Kostdoktorn.se kommenterte på akkurat denne pastaen for noen år siden og godt var det for jeg skulle akkurat til å bestille av den den gangen, men lot vær. Husker også at Kostdoktorn har hatt kommentarer på at man bør være generelt skeptiske til produkter som er merket "total net carbs" og sjekke nøye hva de faktisk inneholder, f.eks så inneholder mange søte Lavkarbo produkter malitol. Nå er det sjelden jeg kjøper pre-fabrikerte lavkarbo produkter for det er så ufattelig mye rart i mange av de og de både smaker og lukter rart. Lager stort sett fra bunn selv, og jeg har et pastaprosjekt på gang der jeg prøver å komme frem til en egnet oppskrift på fersk pasta, men har ikke helt kommet frem til noe som passer min gane ennå. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dreamfields pasta | Jabba | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 12 | 01-03-11 22:18 |
Interessant om Dreamfields pasta | cillesnuppa | Lavkarbo generelt | 8 | 27-08-10 08:12 |
Hvilken saus(er) bruker du på Dreamfields pasta? | Sugarpill | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 0 | 09-07-10 23:20 |
Ketosestix, bare juks? | lkm | Ketolysekuren | 8 | 06-07-08 21:35 |