Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Induksjonen De første 14 dagene med Atkins |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2004
![]() |
Tyggis og sånn...Jeg har hørt rykter om at jeg ikke kan spise tyggegummi i introduksjonsdietten? Stemmer det? If so - hvorfor ikke? Kan jeg spise sånne små "lapper" som har kommet som man putter på tungen? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() De første 14 dagene bør du unngå selv sukkerfri tyggegummi, da disse også inneholder karbohydrater, - MEN hvis du finner en som er søtet med Xylitol er den helt grei. Kjenner ikke til de nye "flakene", men les på pakken. Husk bare at de ikke skal inneholde karbohydrater !!
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 55
![]() ![]() |
Jeg har holdt meg unna tyggegummi, selv om jeg har hatt en ekkel "bismak" i munnen. Men nå er jeg en røyker også, så kanskje jeg ikke kjenner så mye til den dårlige ånden??? Men jeg har en gang i blandt tatt en Lacryl med frisk frukt og C vitamin. Det har hjelpet, og jeg har nå hatt en eske i over 1 uke. Så det er ikke mange jeg har tatt
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2004
![]() |
Da jeg driver med en del kunder og er litt opp i ansiktet på dem så er det greit å kanskje kunne spare dem for min dårlig ånde... Jeg skal sjekke sukker- og caboinnholdet på de lappene og fortsette å drikke masse vann. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger
![]() |
![]() |
Emneord |
tyggegummi, tyggis |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |