Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

potet

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 01-10-05, 00:27   #1
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs
Question

potet

hei hei folkens ...

hvor mange karbohydrater inneholder en middels potet , eller hvor mange gram veier CA en middels potet ... i den store m tabellen står bare per 100 g men hvor mye veier en potet ??? hm .... jeg er på ferie og lager ikke maten selv ... har tatt en potet til middag sammen med grønnsaker og kjøtt ...

Takk for svar

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 03-10-05, 13:25   #2
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

En middels til litt liten potet er vel sånn ca 100 g, vil jeg tro. Man må nesten prøve-veie og få et øyemål.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-10-05, 22:02   #3
Elena
Seniormedlem

Elena sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 44
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Sv: potet

Hei du

Trokke du burde spise poteter...

jeg ville bare spist grønnsaker..

jeg spiste en potet og fikk vondt i magen...

lykke til

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Gammel 04-10-05, 02:13   #4
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Er jo enig med Elena da! Vi spiser jo liksom ikke poteter da. Men det er du som skal velge din kost, enten du velger å spise eller ikke spise det ene eller det andre... Så du må kanskje minnes om å velge vekk poteten!

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-10-05, 19:28   #5
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

jeg spiser vanligvis ikke poteter altså .... men jeg er på ferie ( haha føler jeg nevner det i alle innlegg) og ved noen få anledninger er det blitt servert bare poteter og kjøtt og saus ( ikke bra ..) men da har jeg tatt en liten potet også bare lurte jeg på hvor stor skade det gjør ...

takk for svar alle sammen !!!

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 04-10-05, 22:46   #6
Elena
Seniormedlem

Elena sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 44
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Nøtta

ekke så lett med disse potetene..

men de inneholder fryktlig mange karboer.. jeg vil anbefalle deg å ikke spise dem...
men om du føler du må... så burde den være microskopisk!

lykke til med potatisen

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kald potet! elian Lavkarbo generelt 32 14-09-11 21:04
Poteter og potetmel,jeg bare undres???? Skorpia Generell ernæringsdebatt 12 03-03-05 20:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.